Alweer ziek

A

Anoniem

Guest
De tekst zegt het al. Mijn kleine ventje is alweer ziek. Dit is al de 3e keer dat hij peniciline krijgt terwijl hij nog maar net 5 maanden is.
Hij heeft ondertussen pufjes voor Astma maar vanaf donderdag begon Hidde weer heel erg te hoesten.
Zaterdagavond hoge koorts en alle flessen overgeven. Zondag dus weer naar de weekend dienst....weer peniciline....nou ja. Het helpt gelukkig wel.
Hij is vandaag alweer een stukje beter.

De huisarts zei gelijk de eerste keer al met die ooronsteking dat Hidde er wel eens eentje kon zijn waar je vaak mee naar de huisarts moet......

Hoe gaat het bij jullie kleintjes??
Groetjes Lynn

Vervelend is dat he als je kleintje al weer ziek is.
Het maakt je erg onzeker.
Kyra heeft in haar korte leventje al 3 x in het ziekenhuis gelegen... 1,5 week geleden nog met waterpokken en het rs virus. Dit kon dat kleine lijfje niet aan.... Pff echt wou dat ik het van haar over kon nemen. Nu wordt ze volgende maand nog een x opgenomen voor een onderzoek... Gelukkig maar een dagopname.. Ik hoop dan echt van harte dat het even klaar is want ik ben er ook klaar mee.
Weet dus precies wat je bedoelt...... Zeker omdat je ook niet om elk wissewasje naar de dokter wil. Maar liever een x te veel als een x te weinig, Toch?

Groetjes,

Frieda

inderdaad. Nou ja. Vanmorgen stonden we alweer bij de huisarts. Hij is zoooo benauwd. Nu hebben we een prednison kuur voor een weer gekregen.
Ik baal echt als een stekker, maar ja. Nu maar hopen dat dit werkt.

Groetjes Lynn

Hoi dames,

jeetje zeg watvervelend allemaal met jullie kleintjes. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het over wilt nemen. Maar ik geef Frieda groot gelijk: beter 100 keer voor niets naar de dokter dan dat er wat is en je kindje onnodig ziek is. Ik hoop echt dat jullie ukkies vlug weer beter zijn.

groetjes van Marloes

Hoi Lynn,

Ik ken het.
Onze Sven is sinds hij naar de kinderopvang gaat ook al flink ziek geweest.
Nu heeft hij het RS virus. Misschien dat jouw kleintje dat ook heeft? Sven is flink verkouden en hoest zich een ongeluk. Afgelopen weekend had hij ook flink koorts maar dat is nu gelukkig voorbij. De huisarts zei dat dat virus erg heerst momenteel.  Sven heeft nu een puffer gekregen en ik hoop dat het daarmee beter gaat.
Het is inderdaad zo zielig om zo'n kleintje ziek te zien. Maar misschien nog een pluspuntje: ze hebben straks wel een mega immuunsysteem!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi
ik heb hele goede ervaringen met een homeopaat die bioresonantie doet.
Mijn dochter is daardoor van haar zonneallergie afgekomen
en mijn zoon van zijn koemelkallergie. Bleek ook niet tegen de inentingen te kunnen.
Misschien is het een idee om eens naar zo iemand toe te gaan met je zoontje.
Ik ben er zelf erg positief over. Ik weet niet waar je woont? Als je in de buurt van Zwolle woont weet ik nog wel een hele goede. Als je het adres wilt weten, laat dat maar even weten.

Thanks allemaal voor de reactie.

Maikje: Het RS virus schijnt het niet te zijn. Waren ze in eerste instantie wel bang voor. en marloes ik weet dat je beter te vaak als te weinig kunt gaan, maar je voelt jezelf zo....zo....ja wat zal ik eens zeggen.
Nou ja. Gelukkig hebben we wel een fijne huisarts.

En anne. Ik kom uit de achterhoek, dus zwolle is niet echt dichtbij. Ik zal op internet eens gaan zoeken wat er hier zit. Ik moet nu toch eerst deze kuur afmaken.
Groetjes Lynn

Goh Lynn, het zit je kindje niet mee hé?!
Lijkt me echt verschrikkelijk om iedere x je kleine uk ziek te zien.
Heel veel beterschap!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan