Alweer zin om te werken?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat een rust hier op het forum!

Hebben jullie alweer zin om aan het werk te gaan of nog helemaal niet?

Voor mij is 2 februari mijn eerste werkdag. Ik heb er weer zin in om vier dagen per week aan de slag te gaan.
Het is heerlijk om zo lang vrij te zijn en van m'n kindje te genieten, maar het lijkt me heerlijk om weer eens lekker ingewikkeld na te denken en met allerlei verschillende mensen te praten over iets anders dan babies.

Hoe staat dat bij jullie?
En hoeveel dagen ga je werken?

Groeten,
Belle

Allereerst beste wensen voor nieuwe jaar!
En inderdaad, het lijkt me heerlijk om weer te gaan werken. Al vind ik het ook nog wel lekker om vrij te zijn, gezien de onrustige nachten die we nog wel eens hebben.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben duidelijk geen thuisblijfmoeder. Muren komen soms enorm op me af en dan is "uitje" naar de supermarkt al heerlijk... Ben gestart met kolven, dus kan binnenkort ook wat langer van huis af!
Ik werk 26 uur sinds geboorte van m'n eerste en blijf dat nu voorlopig ook werken. Misschien over half jaartje wat meer, dan gaat vriendlief dag minder werken.
Geniet nog van je laatste weken en alvast succes met werken.
Groetjes Mira

Hoihoi,
Ben al een beetje begonnen en bouw dat langzaam op. 3 februari start ik voor drie dagen op mijn nieuwe werk en ga ik voor dat werk 1 dag thuiswerken. Verder werk ik wat voor mezelf en dat ben ik dus al gaan doen. Lekker hoor om ook 'niet-mamma'-dingen te doen. Ons kleintje gaat nu voor het eerst drie dagen naar het kinderdagverblijf en dat gaat super. Kan ze mooi wennen voor het echt moet. Ik werk één dag in de week thuis en mijn man ook. Geniet er nog van thuis en straks natuurlijk ook op het werk!
Succes
Liefs
D

hoi!

Ik heb er wel weer zin in!!! moet 4 febr weer beginnen. Ik heb dan een half jaar niet gewerkt, ben wel benieuwd hoe het is om weer te werken.

Tis idd erg rustig hier. maar goed ik heb mijn handen vol aan mijn dochter!!!

Terug
Bovenaan