Nou, we zullen het zien....sinds een week in de ochtend misselijk en een stemmingswisselingen van jewelste.....met onze stomme koppen onveilig gevreeen twee weken geleden. Helemaal niet bij nagedacht in het heetst van de strijd, daarna zaten we allebei te denken, shit....we zijn wat vergeten....ik ben direct de dag erna aan de pil gegaan, maar we zullen het wel zien. Ik ben nog steeds niet echt ongesteld heweest door de borstvoeding.
Volgend manlief is het gelijk raak geweest, hij zegt. t ik net zulke stemmingswisselingen heb als aan het begin van de zwangerschap van tygo....maar aan de andere kant is mijn lijf nog aan het ontzwangeren en razen de hormonen nog door mijn lijf.
Ik denk dat ik de misselijkheid nog even aankijk en anders voor de zekerheid volgende week een test doen. Als ik eerlijk ben zat een twrede totaal niet in de planning, Tygo is pas 2maandjes oud, als het wel zo is dan is het meer dan welkom natuurlijk.
Ik hou jullie op de hoogte...
Volgend manlief is het gelijk raak geweest, hij zegt. t ik net zulke stemmingswisselingen heb als aan het begin van de zwangerschap van tygo....maar aan de andere kant is mijn lijf nog aan het ontzwangeren en razen de hormonen nog door mijn lijf.
Ik denk dat ik de misselijkheid nog even aankijk en anders voor de zekerheid volgende week een test doen. Als ik eerlijk ben zat een twrede totaal niet in de planning, Tygo is pas 2maandjes oud, als het wel zo is dan is het meer dan welkom natuurlijk.
Ik hou jullie op de hoogte...