alweer zwanger of ontzwangeren?

Nou, we zullen het zien....sinds een week in de ochtend misselijk en een stemmingswisselingen van jewelste.....met onze stomme koppen onveilig gevreeen twee weken geleden. Helemaal niet bij nagedacht in het heetst van de strijd, daarna zaten we allebei te denken, shit....we zijn wat vergeten....ik ben direct de dag erna aan de pil gegaan, maar we zullen het wel zien. Ik ben nog steeds niet echt ongesteld heweest door de borstvoeding.
Volgend manlief is het gelijk raak geweest, hij zegt. t ik net zulke stemmingswisselingen heb als aan het begin van de zwangerschap van tygo....maar aan de andere kant is mijn lijf nog aan het ontzwangeren en razen de hormonen nog door mijn lijf.

Ik denk dat ik de misselijkheid nog even aankijk en anders voor de zekerheid volgende week een test doen. Als ik eerlijk ben zat een twrede totaal niet in de planning, Tygo is pas 2maandjes oud, als het wel zo is dan is het meer dan welkom natuurlijk.

Ik hou jullie op de hoogte...

O jee, het zou natuurlijk wel kunnen. Dit soort verhalen heb ik al vaker gehoord. Maar, als het 2 weken geleden is, zou je natuurlijk kunnen testen. Ik zou in ieder geval niet kunnen wachten en het gelijk willen weten. In ieder geval heel veel succes ermee!

Het kan altijd. En volgens mij zou je al kunnen testen dus voor de zekerheid gewoon een testje doen. Wel heb ik gehoort als je bv geeft je niet zomaar zwanger kan worden. Wat hier van waar ik weet ik niet.

Hoi,
Als je borstvoeding geeft kun je wel degelijk zwanger raken. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een test doen, dan weet je waar je aan toe bent. Als het wel zo is, zal het flink pittig voor je worden, want je lijf is zoals je zegt nog aan het ontzwangeren en je hoort vaak bij vrouwen die zo snel weer zwanger raken, dat de tweede zwangerschap dan heel zwaar is.
Heel veel sterkte!
liefs,
Mar

Hoi hoi,
hier een decembermama (2011) en ook ik ben weer zwanger... Heel herkenbaar verhaal qua symptomen. En geloof mij: idd van een keer kan het dus gebeuren! Ook niet gepland, maar zeker wel welkom!

Meid, Ik zou toch zo snel mogelijk een test doen, want tja dan kun je toch weer beginnen met slikken van foliumzuur, rekening houden met eten en met de pil stoppen.

Wellicht is het vals alarm, maar je kunt het beter maar zeker weten!

Succes!

Terug
Bovenaan