Alweer zwanger?

<p>Ik heb twee zoontjes van 3jr en 9 mnd en een dochter van 4 mnd. </p><p>Nu ben ik er vanochtend achter gekomen dat ik alweer zwanger ben. Al het goed is uitgerekend op 11 maart. Dat betekent dus dat er maar 1 jaar en een week verschil zit tussen mijn dochter van 4maand en de volgende baby.</p><p>Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt? Ben er wel van geschrokken want mijn dochter is een behoorlijk onrustig babietje door kma en reflux...</p>

Hier zit 15 maanden tussen de kindjes. Ook niet gepland en even schrikken (en nu best even aanpoten) maar ook heel leuk. Zoontje is gek op z'n kleine zusje en het is nu fijn dat hij ook nog 2 slaapjes doet. Straks zal het ook heel leuk zijn dat ze kort op elkaar zitten

Ik ben nu ook zwanger van mijn 2de kindje. Zit tussen de oudste ook maar 13 maand verschil.
Spannend hè, ik vind het vooral spannend om het op mijn werk te gaan vertellen...
Eerst maar de 1ste echo afwachten.
Heb jij die al gehad?

Ik ben nu ook zwanger van mijn 2de kindje. Zit tussen de oudste ook maar 13 maand verschil.Spannend hè, ik vind het vooral spannend om het op mijn werk te gaan vertellen...Eerst maar de 1ste echo afwachten.Heb jij die al gehad?

Ik ben nu zwanger van de tweede. Uitgerekend op 7 januari 2020 en ben 19 januari 2019 bevallen van de eerste. Dus minder dan 12 maanden ertussen dadelijk.. Ik vind het ook heel spannend. De zwangerschap vind ik ook zwaarder nu.. Maar ik vind het leuk dat de kindjes dadelijk kort op elkaar zitten en veel aan elkaar zullen hebben.. voordeel is dat ze vast veel in dezelfde fases zullen zitten.. We zitten nutoch nog in de luiers.  

Hier ook. Een zoon van 9 jaar en een dochter van 7 jaar. Hier zit 21 maanden tussen. En ik heb een zoontje van 20 maanden en nog 1 van 7 maanden. Hier dus 13 maanden. Het is pittig met de laatste 2. Allebei nog vaak wakker  in de nacht. En je kan het nog niet goed uitleggen als je bezig ben. Gelukkig liep hij al met 1 jaar. Dit scheelt veel tillen. 

Terug
Bovenaan