ALWEER

A

Anoniem

Guest
Ik snap er nu echt niets meer van. Had dat melkachtige afscheiding (net water) rond de 28e nu dus weer wat is dat toch??

Ga vanmiddag toch nog eens test kopen misschien dom heb gisteren net gedaan maar toch

Ik herken dat heel erg! Bij mij ook ontzettend veel afscheiding. Soms voel ik het er echt uitlopen. Vorige maand had ik dat, en nu weer. Ik dacht dat het wel een teken van zwangerschap kon zijn, heb veel gesurft op internet, op dit forum en bij andere pagina ´s. Maar helaas werd ik toch ongesteld vorige keer. Nu weer zo enorm veel witte afscheiding, ik weet het niet hoor. Vorige keer was ik drie dagen overtijd maar wel steeds negatief getest (twee keer) en nu is mijn NOD pas maandag...

Succes en hou me op de hoogte als je nog wat vindt!

Nou gisteren getest nog steeds niets ben bang dat mijn cycles langer is kan tot 20 sept. zijn dus ga daar dan maar vanuit. Dus 2x waarschijnlijk voor niets getest. Op naar volgende week dan maar als ik zo lang kan wachten met nog een test te doen.

ZIe mijn topic. Volgens velen is dat een teken van zwangerschap. Alleen dat je steeds nega test hebt weet ik niet. Probeer over een paar dagen nogeens

Ik duim voor je dat het klopt met die afscheiding

Terug
Bovenaan