alweer

Alweer iemand zwanger in onze vriendenkring...We zijn zo bang dat we straks de enige zijn bij wie het maar niet wil lukken. Natuurlijk gun je het iedereen van harte maar het is zo moeilijk als het bij iedereen wel lukt en bij ons niet.

Hopelijk wordt 2005 ons jaar en voor iedereen op dit Forum!!

En nu begin ik wederom ongi te worden, af en toe is het leven niet eerlijk.

gr
Marielle

Hallo marielle.

Nou je bent echt niet de enige,en het is zeker elke keer weer een tegenslag als je dat hoort.Bij ons is dat net zo
en dan kan ik wel janken.Maar kop op meid en we gaan ervoor dat voor alle meiden en mannen 2005 ons jaar word.Heel veel sterkte groetjes martine

Shit zeg! Kan ook weinig anders zeggen dat het gewoon k. is! En dan die vrienden van jullie... Leuk voor hun maar ondertussen ben je stikjaloers. En dan heeft zeggen "dat het wel goed komt" ook zo weinig nut. Maar blijf wel duimen he! groetjes

Hoi Marielle,

Nou, bij ons is het precies hetzelfde. of ze zijn net zwanger of ze zijn net bevallen. En ook op het werk. Daar zit je er de hele dag tegen aan te gapen.En natuurlijk altijd HET onderwerp in de pauzes. Onze klus week zit er nu aan te komen. De laatste maand met de clomid, hierna moet ik beginnen met spuiten. Maar wij zeggen gewoon: nu gaan we een echt kerstkindje maken. iK wens jullie alvast allemaal een prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar, en natuurlijk een vruchtbaar 2005.

Groetjes Naatje

Hoi Marielle,

Wat herken ik jou verhaal goed.... Ik werk in een echte vrouwenbranche en daar is het ook kinderen, kinderen, en nog eens kinderen....
Wij zeiden vorige oud&nieuw tegen elkaar: "dit wordt ons jaar".... nou het kan nog net.....

Ik moet met de kerst testen van de gyn. SPANNENDE KERSTDAGEN DUS!!!!

Liefs Lill

Ook ik herken zo goed wat je schrijft. Bij mij is ook zo ongeveer de halve wereld om me heen zwanger, ik heb echt het idee dat ik achterblijf, iedereen word maar zwanger. Probeer blij voor ze te zijn maar lukt de ene keer beter als de andere keer.

Voor 2005 wens ik dan ook dat onze grootste wens in vervullig mag gaan en dat het forum opgeheven kan worden.

Inderdaad het leven is niet altijd eerlijk. Succes in de volgende ronde meid.

Liefs,

Cynthia

Nou Cynthia, dat is een goeie: het opheffen vh forum omdat iedereen zwanger is!! Daar moest ik wel om lachen.

Bedankt allemaal voor het meeleven. Gelukkig werk ik helemaal niet in een vrouwenbranche dus op mijn werk wordt ik er niet mee geconfronteerd.

Allemaal fijne feestdagen toegewenst en een goed en vruchtbaar 2005!!

veel liefs'
Marielle

Terug
Bovenaan