Alweer..

Afgelopen dagen was ethan goed ziek hoge koorts hangerig huilerig slaperig slecht eten en drinken.
En toen hij vanmorgen 40graden koorts had was het de druppel..
Toch maar eens naar de huisarts.
Natuurlijk was onze eigen er niet dus dagwaarneming gebeld kon gelukkig bij een huisarts terecht aan de andere kant van de stad.

Hij ethan nagekeken diagnose ethan heeft weer bronchitis.
Het zit ontzettend vast en de ha vond hem flink piepen.
Dus ethan zit weer aan de antibiotica alleen nu gelukkig ook een pufje er bij.

Hij heeft me gelukkig kunnen geruststellen dat de prikken van vorige week er niets mee te maken hebben en dat hij niet uitgedroogd is..

Mocht ik het in de loop van de dagen niet vertrouwen moet ik direct aan de bel trekken..

Ach gossie!Bekend verschijsel hier. Tja het is vervelend en de puffen zullen 'm goed helpen! Heeft ie salbutamol / ventolin gekregen?
Beterschap met hem! Over een tijdje ga je de symptomen herkennen dat het er weer aan zit te komen. De omslag van het weer (koud/warm, droog/vochtig), ineens heel veel gaan eten....... Connor heeft het ook weer (blaft weer als een zeehondje ook) en bij Margo met de astma kan ik er zelfs vergif op innemen. Je ziet 'm mijlenver al aankomen. Sterker nog: ik doe er mijn boodschappen al op. Als ik het een dag of 2 van te voren weer zie ga ik vast boodschappen inslaan voor een weekje. Komen we iig niets tekort :)
Heel veel beterschap voor je mannetje en succes voor jullie!

X Esz

Terug
Bovenaan