amai wat een vragen!!!!

Jaja dames ik ben op dreef !!!

Ik stel mn vragen ff appart.Soms word er op iets niet geantwoord wat ik per se wil weten... hihi

Rhune heeft op dit moment echt wel een plat achterhoofdje... Maar hij slaapt ook altijd op zn rug en in de box ligt hij  op zn rug... hij kan wel op zn buikje liggen met hoofdje omhoog maar na 5 minuutjes is het groot verdriet!!

heeft nog iemand zn beebje dit en word dit terug ronder?

Zo nu ga ik hier opruimen en poetsen... Rhune ligt lekker te snurken!!!!

Groetjes

Hallo!

Volgens mij krijgen alle baby's wel een beetje een afgeplat hoofdje (ze liggen nu eenmaal bijna de hele dag), maar is het belangrijk dat dit niet te erg wordt en dat er geen asymmetrische vorm ontstaat door een voorkeurshouding. Ik las in een ander topic van jou dat je pas nog bij het cb bent geweest. Zover ik weet letten ze daar altijd op de vorm van het hoofdje en zullen ze het aangeven als er iets aan gedaan moet worden. Een vriendin van mij hoorde daar dat het hoofdje van haar zoontje aan een kant iets te plat werd en kreeg gelijk adviezen. Mocht je er onzeker over zijn, dan zou ik het de volgende keer even vragen en eventueel zelf opletten of hij opvallend veel naar één kant ligt.

Groetjes,
Dionne

hoi,

nou mijn kleine man heeft er ook last van ik heb alles gedaan wat ik volgens het cb moest doen maar niks hielp nu heeft mijn kleine man fisio en moeten we samen oefeningen doen maar ik moet zeggen het werpt wel zijn vruchten af eerst kwam de fisio elke week en nu kom ze pas over twee weken weer dus het komt hoe dan ook weer goed

groetjes

Terug
Bovenaan