Amandeltjes

Hoi,

Ik hoop dat jullie mij even gerust kunnen stellen. Mijn manneke van bijna 2 (22 december) komt in aanmerking voor de verwijdering van de keelamandelen. Hij krijgt zo ongeveer 1 keer maand een keelamandeleninfectie en ligt dan met koorts etc. etc. En dan krijgt hij antibiotica voorgeschreven en dan is het weer voor een maandje weg. Dit is dus erg zielig voor hem en dus hebben wij besloten, samen met de KNO-arts natuurlijk, om zijn amandelen te verwijderen.
Mijn vraag hebben jullie ervaring hiermee? En ook nog op zo'n jonge leeftijd?

Groetjes mama van Duncan
 
hoi

ik was zelf ook klein toen mijn amandelen eruit gehaald werden en wat ik van mijn ouders heb gehoord was het een kleine ingreep met een nachtje ziekenhuis alleen als je koorts hebt moet je blijven. en wat ze ook zeiden dat ik veel ijsjes kreeg en dat ik daarna een paar dagen wel een grappig stemmetje had.
maar amandelen knippen kan beter op een jonge leeftijd gebeuren dan op latere leeftijd omdat je er dan vaak ziek van bent.
ik kan je niet echt veel informatie geven maar ik heb er veel baat bij gehad en ik ben nu ook niet zo snel verkouden. bij moesten ze eruit omdat ze opgezwollen waren en daardoor moest ik elke keer zo hoesten tot overgevens toe.
maar veel succes verder.

groetjes kristel
 
Terug
Bovenaan