AMAZING BABY draagzak voor douche of zwembad

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met de draagzak van Amazing Baby? Het is pas in Nederland verkrijgbaar maar in (ik dacht) Amerika een grote hit. Het is een draagzak die speciaal bedoeld is om met je kindje onder de douche te kunnen of te gaan zwemmen. Ik heb wel even op de site gekeken (www.amazingbaby.nl) en die ziet er heel goed uit, maar ik vroeg me af of iemand van jullie er ervaring mee heeft. Hij is namelijk vrij prijzig in aanschaf (€ 59) maar omdat je kindje er tot 14 kilo in kan, kun je er wel vrij lang mee doen. Ik ben benieuwd of ik reacties krijg!

Groet,

Anouk
 
Hoi Anouk,

Ik ken het niet.. Het is een aardig bedrag inderdaad, en als je denkt dat je het veel gebruiken zult is het misschien de moeite waard. Voor mij zou het weggegooid geld zijn, ik zou het niet gebruiken. Onder de douche pak ik mijn zoontje zo mee, en ik hou hem gewoon goed vast. Dan was ik mijn haar maar even niet. Nu hij wat groter is zet ik hem op de bodem van de douchebak en dan speelt hij terwijl ik mijn haren was.

Zwemmen heb ik ook gedaan met hem, en hem ook gewoon vastgehouden. Dat gaat toch prima...?

Maar het ziet er leuk uit, dat moet gezegd worden!

Succes met het maken van je keuze!

Groetjes Ottie
 
Hoi,
Ik ken de draagzak ook niet, maar heb net wel even op de site gekeken.
Voor het douchen kan het handig zijn, maar hoe was je dan de billen van je kind??

Toen Stan nog een echte "baby" was, legde ik hem eerst ingewikkeld in handdoeken in zijn badje. Ik sprong onder de douche om mezelf de wassen, pakte daarna Stan en gingen we samen onder de douche. Om af te drogen precies hetzelfde. Ik legde hem terug in het badje onder de handdoek, droogde mezelf af en daarna haalde ik Stan (bijna helemaal droog) uit het badje. Dit werkte ook prima en was heel gezellig.
Nu hij een grotere dreumes is, doe ik het volgens de methode van mijn voorganger. Hij speelt in de douchebak en ondertussen wassen/douchen we samen.

Het lijkt me niet direct een meerwaarde, zo'n douche-zwem-drager. Als je gaat zwemmen met die drager zou het betekenen dat je zelf niet tot je schouders het water in kan omdat je baby nog op heup-hoogte zit....

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan