amber is geboren

hoi allemaal, bij ons is er een meisje geboren, Amber heet ze! ik ben op 24 april bevallen !
alles ging weer heel snel net zoals bij mn zoontje!
binnen 3 uur was amber er, en ze doet het erg goed, bij jullie ook alles goed en loopt het al weer een beetje zoals het zou moeten lopen?

xxx Marieke

Hoi Marieke,
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Mooie naam. Ik zelf ben 22 april bevallen van een zoon Timo. Hier gaat het ook heerlijk. Timo komt 5 keer voor een voeding en slaapt heerlijk. Begint nu echt om zich heen te kijken en brabbelt al een beetje. Lekker genieten hé!

Hey super van harte gefeliciteerd nog. Bij ons ook alles goed. Flore slaapt nog niet door en komt snachts nog 2 keer. Ben dan ook op smorgens. Maar voor de rest is ze super vrolijk begint te lachen en brabbel geluidjes te maken. Krijgt nog steeds een fles van 90, meer krijgt ze niet op vandaar dat ze ook zo vaak komt.

Gefeliciteerd met je dochter!
Erg leuke naam, onze dochter heeft ook Amber :)
Ik was eigenlijk 14 april uitgerekend, maar ze kwam 9 weken te vroeg.... 9 feb.

Alles gaat gelukkig helemaal goed nu. Ze heeft nog 1 nachtvoeding, maar dat is prima.
Ze is ook maar een kleine meid....;)

hoi

ik was eigenlijk 17 april uitgerekend maar onze dochter kwam 10 weken te vroeg maar ze doet erg goed..snacht slaapt ze lekker door en heeft 4 a 5 voedingen op een dag en de voeding gaat heel goed zit op 165cc en dat drinkt ze zo weg!!! het is ook een kleine meid..weegt nu iets meer dan 4 kilo!!

Terug
Bovenaan