Amber moet in het gips :-(

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik ben erg verdrietig; mijn kleine meid moet in het gips vanwege haar heupafwijking. De pavlikbandage (soort van tuigje) heeft niet het gewenste resultaat en dus moet ze een gipsbroekje . Ik had er al rekening meegehouden, maar ergens hoop je toch dat het niet nodig is. Als het kan krijgt ze 'm al over een week. Ik vind het zo zielig voor d'r, maar de kindjes schijnen er geen last van te hebben. Ik hoop maar dat het niet een te hete zomer wordt, want dat lijkt me geen pretje met dat gips. Vrijdag hebben we al een vooronderzoek bij de kinderarts en donderdag moet ze ook nog haar prikjes, bleehhhh. Ik heb er nu al buikpijn van.
Ik ga d'r maar weer even lekker knuffelen.........

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

Wat sneu!
Geef haar ook maar een dikke knuffel van ons!
Patricia

Hoi Melanie,

Wat rot voor jullie zeg! Ik kan me het helemaal voorstellen. Is niet leuk maar vooral voor de ouders. Ik kan uit ervaring zeggen dat Amber er waarschijnlijk niet eens zoveel erg in heeft. Misschien weet je dat Katie is geboren met een klompvoetje (voet staat scheef) en ze moest na 3 dagen na de bevalling al in het gips, dit tot week 8 en nu heeft ze een spalk. Maar ik heb nooit het idee gehad dat ze er veel last van heeft gehad. Ze wist gewoon niet beter.In augustus zal ze ook weer in het gips moeten.  En dat zal met Amber ook zo zijn, ze wennen er zo snel aan! Daar sta je echt van te kijken hoor. Het staat alleen zo zielig. Hoe lang moet Amber in het gips?
Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, maar niet te lang verdrietig zijn hoor dat voelt je meisje ook. En probeer zo ontspannen mogelijk naar het ziekenhuis met haar te gaan, dan zal Amber dat ook overnemen. Ik heb gemerkt dat dat echt zo is. Ik weet dat het moeilijk is, vooral in het begin.
Veel sterkte!
Lieve groeten Mickey en Katie

Balen zeg, maarja, als het nodig is, beter nu dan over een paar jaar een operatie, toch?
Ik zit nog steeds in spanning af te wachten wat de ortopeed van Lynn's heupjes zal vinden... Hoe meer ik er met mensen (familie) over praat, hoe meer ik ga denken dat het echt niet goed zit. Ik dacht dat mijn broertje en ik de enigen waren met een heupafwijking, maar mijn zusje en andere broertje hadden er ook één (lichte) en mijn opa had een klompvoetje. En mijn zwager heeft ook een heupafwijking gehad (zal mijn vriend ook niet even zeggen, dit moest ik van mijn schoonmoeder horen), dus het zit van 2 kanten in de familie!

Jeetje wat vervelend zeg.
ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Sterkte

Tjee wat sneu voor de kleine meid. Maar het is voor een goed doel toch? Hoe lang moet ze in het gips? Wij denken aan jullie!!!

Andrea en Yara

hoi melanie

wat zielig zeg dat amber in het gips moet ik weet hoe je je voelt, mijn dochter alicia bijna 6 maanden is 2 weken geleden uit het gips gekomen, en moet eerlijk zeggen het was niet zo ´n pretje bij ons.
de eerste keer dat ze werd in gegipst heeft het er maar een week op gezeten ze deed niks als huilen niet eten en niet poepen, het ziekenhuis zij dat het niks was maar voor mijn gevoel was het toch niet goed heb het er dus ook af laten halen wat volgens hun niet zo slim was, maar ik had toch gelijk haar beentjes waren van boven tot beneden helemaal kapot de vellen eraf.
toen heeft ze 1 week een sprijdbroek gehad dat ging goed.
maar na die week toch weer gips in het begin was het weer veel huilen maar dat werd minder   alleen na 6 weken tegen die tijd dat het er bijna af mocht begon het gehuil weer en ja hoor toen het gips eraf werd gehaalg waren weer heel haar beentjes kapot. zo zielig. wij hebben niet echt een kei leuke tijd achter de rug ben nu ook blij dat het voorbij is. kies een leuk kleurtje voor het gips dat vrolijkt misschien wat op wij hadden voor fel roze gekozen. ik wens je veel succes ik weet het is niet leuk maar het is voor de bestwil van amber.
succes en veel sterkte ermee.

groetjes marielle

ik kom van het zomer 2006 forum.
shit dat amber in het gips moet.
wij hebben net geluk gehad.
onze dochter had ook de pavlik maar deze hielp niet. toen wilde de orthopeed van ons ook een gipsbroek doen, maar omdat ze weg ging in ons ziekehuis deed ze overleggen met de arts die ons over nam en hij wilde eerst de campspreider proberen en goddank heeft deze geholpen bij iris en hoeft ze gelukkig geen gips.
hopelijk komt het vlug goed.
groetjes petra

Terug
Bovenaan