Ambtenarenzaad

A

Anoniem

Guest
Mijn mannetje heeft vorige week zijn zwemmers ingeleverd en vandaag kon ik bellen voor de uitslag.
Gemiddeld heeft een man 20.000.000 zwemmers en mijn man heeft er 13.000.000, maar ze zijn een beetje erg lui zei de gyn. Mijn man is ambtenaar dus moest eigenlijk een beetje lachen dat het bewijs nu geleverd was en dat hij een echte was!
Volgende week opnieuw inleveren en dan na die uitslag gaan ze kijken wat de verdere stappen zijn. Is dit nou slecht of niet 13.000.000? Dat ze lui zijn wel een beetje denk ik, maar ja we moeten maar weer afwachten en hopen dat het volgende week beter is.
Zit wel een beetje in spanning wat ze anders gaan doen...... Bij mij is de eigroei niet optimaal en dan ook nog de man wat langzaam gaat........Moet gewoon doorgaan met de clomid in ieder geval.
Groetjes

Hoi Deez!

Ik denk dat het wel erg goed is om het zaadonderzoek nog eens uit te voeren.
Een man heeft gemiddeld ongeveer 50 miljoen zaadcellen volgens mij...en 20 miljoen is de grens van verminderde vruchtbaarheid...
Dat dacht ik tenminste...
Maar ik ge het even voor je opzoeken op internet...
En dan mail ik je wel even als ik wat vind...
Hou in ieder geval gewoon de moed erin zoals je al doet...want ook al is de uitslag misschien niet de beste...... er zijn tegenwoordig  vele oplossingen  voor!

Zijn  jullie verder wel lekker van je vakantie en van jullie nieuwe auto aan het genieten?Mail je zo! xxx Linnepinnie

Terug
Bovenaan