american filet enzv. (deel 2)

hoi allemaal,
ben maar even een nieuw item begonnen, iemand had het de vorige keer over Gyros, maar ik heb het bij de VK nagevraagd en dat mag je gewoon eten ! gelukkig ook SHOARMA !!! verder droom ik ook van een lekker bloederig biefstuk !!!! of een tartaartje !
nooit gedacht dat ik zo'n smullerd kon zin (hahaha)
 
Da's tenminste nog IETS...
Had laatst biefstuk gekocht, was helemaal 'vergeten' dat ik zwanger was en dus niet zo'n lekker bloederige lap met krokant korstje naar binnen mocht werken. Zat ik daar met zo'n stuk schoenzool. Zonde van het vlees en het geld...;)
 
Hoi,

Ik eet ook nog wel biefstuk en tartaar, maar helemaal doorbakken. Biefstuk is inderdaad niet meer te eten zo, maar tartaar gaat nog best, beetje jus erbij!

andrea
 
Mijn broer studeerde donderdag af als beste van zijn jaar ook nog! Dus dat moest gevierd worden met een etentje... Nu ben ik eraan gewend dat in goede restaurants de serveerster direct ziet dat mijn vlees doorbakken moet zijn, want om mijn buik kijk je niet meer heen, dus ik dacht er niet bij na dat even te melden. Dom dom dom natuurlijk (al had ze sowieso moeten vragen of ik m rare, medium of well done wilde hebben) en kreeg dan ook een al bloed op mijn bord! Toen ik vroeg of ze m nog even kon terugsturen, bleek dat geen probleem. Alleen vergaten ze me daarna totaal en dus kreeg ik een verbrand stuk vlees terug toen mijn familie al lang klaar was met eten. Dit + hormonen was: huilen! Ik schaamde me dood voor die tranen, normaal ben ik niet zo fijngevoelig en denk ik gewoon: jammer dan! Maar dit was even too much...

Toch fijn dat ik straks gewoon weer lekker 'medium' kan eten. En als het dan nog niet smaakt, mag ik ook weer wijn om het weg te spoelen :)
 
Ik bedoel dus dat ik niet denk dat zo veel knoflook goed is voor je kindje. Ook kruiden komen natuurlijk bij je kindje terrecht.

Een flinke schep lijkt me dus geen probleem, maar veel meer is veel lekkerder!
 
Hallo,

Ja ik eet ook gewoon nog bief hoor. Wel helemaal doorbakken. File american at ik nooit, zal ik ook nooit doen.
Ja en gyros en shoarma lust ik wel, word en alleen nu kostmisselijk van en kan het dus niet verdragen.
Als je kruiden en knofllok eet is helemaal niet erg hoor, je eet het tenslotte niet ieder dag.

Merel hoe is de situatie met je ouders en zus ??

Groetjes van mij 16wk,5dg.
 
Terug
Bovenaan