Amersfoort Nieuwland

hoi,

Ik woon hier nu bijna 3 jaar en zie heel veel moeders met kleine kinderen lopen, maar om een of andere reden is het moeilijk om contact te leggen, dus probeer ik het zo.

Dus moeders laat wat van je horen
 
Hallo Natasja,
Ik ben Marieke van Veen en woon ook in nieuwland.
Ook ongeveer 3 jaar,
We hebben twee kinderen de oudste is 2jr 9mnd en de jongste is 9 maand.
Groetjes Marieke
 
Leuk om dit zo tegen te komen.
Ik ben Inge en heb een dochtertje van 10 mnd. Ik woon ik Kattenbroek maar dat ligt zo dicht bij Nieuwland dat dat de pret niet mag drukken toch?
 
Dit probleem is heel herkenbaar. Ook ik heb in Nieuwland gewoond. Inmiddels woon ik alweer een jaar in Kattenbroek maar dat is naast de deur. Toen ik er net kwam wonen werkte ik full time en had ik weinig tijd om met nieuwe kennissen te maken en bovendien had iedereen al heel veel kennissen en natuurlijk kinderen. Het viel mij ook op dat zo veel mensen vroeger al in Amersfoort woonden en daardoor via via wel weer iemand kende. Ja en een nieuw iemand is dan toch een stuk minder interessant dan iemand die weer iets kan vertellen over iemand die je ook kent.

Inmiddels heb ik drie kinderen. Een zoontje van net 4 jaar, een zoontje van ruim 2 en een dochtertje van 11 maanden. Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik werk 4 dagen in de week (schooltijden, dus reuze handig als mijn oudste straks naar school gaat), ik ken wel wat mensen en ik heb aardige collega's. Maar toch mis ik het om niet iemand te kennen om gewoon even langs te gaan voor koffie, of even te bellen om over de kinderen te kletsen, de eendjes te voeren, naar de speeltuin etc.
 
wat een leuk onderwerp. en zo herkenbaar.
ik woon sinds 4 jaar iets verderop: zielhorst. ik kom niet uit amersfoort en ken er dus ook nog maar weinig mensen. maar langzaamaan verbetert dat een beetje.
wij hebben een zoontje van 11 maanden en ik ben nu net zwanger van de tweede.
Als jullie eens contact willen zoeken; het lijkt mij best leuk.

groejtes
greet
 
Terug
Bovenaan