Dag medemoeders, onze zoon is al vanaf maandag niet lekker, en dit was gisteravond op zijn top. Dus heel veel huilen, brullen echt van pijn. Eerst dachten wij tanden want er komen 2 kiezen en 2 hoektanden door. Maar hij is sinds dinsdag ook heel snotterig en hoest als oude man heeft lichte verhoging. Dus gisteravond naar huisartsenpost en kregen we antibiotica voorgeschreven. HIj had geen keelonsteking, maar wel een rood oor. IK moest van haar nog 1-2 dagen wachten met beginnen omdat het ook een virus kan zijn, maar wij (misschien) eigenwijs, zijn gisteravond toch begonnen. En hij voelt zich vandaag ook erg slecht. Gister overdag viel het mee maar vandaag is het een drama. Dus de vraag aan jullie is hoe snel slaat een antibiotica aan?
EN tja misschien barst hij van de pijn door zijn tanden, eigenlijk weten we het niet. Huisarst zegt wacth 2 dagen af ,dan moet het aangeslagen zijn. Tips zijn van harte welkom want ik vind dit zo zielig voor hem, grt Debby
EN tja misschien barst hij van de pijn door zijn tanden, eigenlijk weten we het niet. Huisarst zegt wacth 2 dagen af ,dan moet het aangeslagen zijn. Tips zijn van harte welkom want ik vind dit zo zielig voor hem, grt Debby