Amper drinken

Hooi,

Sinds gisteren drinkt mijn zoon met moeite de helft van zijn flessen. Alleen vannacht had hij bijna zijn fles leeg. Hij is nu 5 maanden. Hij dronk ongeveer 5x 180+6. Niet altijd leeg maar dan was het max 50 cc wat hij bij 1 of heel soms 2 flessen liet staan.
Hij is niet ziek of nou ja zo oogt hij niet. Hij heeft al 2 tanden door dus dat lijkt het ook niet te zijn.
De 4mnd slaapregressie lijken we hier ook al gehad te hebben afgelopen weken dus ik vraag me toch af waar dit dan vandaan komt?
Herkent iemand dit? Hij heeft dit nog niet eerder gedaan.

Mijn ervaring is dat dit op en af zo gaat. Ik geef volledige borstvoeding, maar zowel mijn dochter 3 jaar geleden als mijn zoontje nu (bijna 5 maanden) hebben ook dagen gehad dat ze minder vaak wilden drinken en/of minder lang. Ik weet niet wat ze binnenkregen/krijgen aangezien ik borstvoeding geef. Maar zolang hij tevreden is en niet ziek, vind ik het prima. Wij hebben sommige dagen ook minder honger, denk ik dan maar. 

Een paar dagen terug was ik een dag weg en kreeg hij afgekolfde melk in de fles. Daar is hij gewoon niet zo'n fan van, dus 1 voeding drink hij maar 30cc. Veel te weinig natuurlijk, maar ja, hij deed het er goed op ?‍♀️

Bij ons scommelde het echt enorm, de melkinname. Kan van alles zijn. Waarschijnlijk voelt hij zich gewoon een beetje ziek.

Terug
Bovenaan