Amper gewichtstoename?

<p>Hi! <br /><br /></p><p>Nummer 4 is onderweg en dit is de eerste waar ik met (morgen) 18 weken in positiebroeken loop puur omdat mijn gewone broeken echt aan vervanging toe waren.. Te versleten haha. </p><p>Maar eens op de weegschaal gaan staan en nog geen 2,5 kilo aangekomen? Bel hier morgen sowieso de vk even voor. Ook amper een buik. Meer zo een avondje all you can eat buikje. <br /><br /></p><p>Meer mama’s die dit hebben (gehad)? Vorige drie had ik al snel positiebroeken aan, buikje én absoluut meer gewichtstoename </p>

Tijdens mijn gehele zwangerschap 4 kg aangekomen. Alles was goed en nooit geen extra controles of zo iets gehad.

Hier ook tijdens mijn gehele zwangerschap 5 kilo aangekomen.Mijn zoontje groeide netjes volgens de lijn en met 2830 gram kwam hij eruit! Een supergezonde zoon op de wereld gezet! Nu inmiddels alweer bijna 2 jaar!

In totaal net 3 kilo aangekomen.. een week na de bevalling was ik 13 kilo lichter dan toen ik zwanger werd. Moet ik wel bij zeggen dat ik zeker wel overgewicht had (heb). Maar heb tijdens zwangerschap niks laten liggen waar ik zin in had, wel verminderde eetlust. Dochter was heerlijk gemiddeld van lengte en gewicht met haar geboorte :)

Ik ben vrij slank en ook maar zes kilo aangekomen, het merendeel de laatste weken toen ik met verlof was. Woog aan het einde van de kraamweek ook minder dan voor de zwangerschap. Het kon volgens de verloskundige geen kwaad hoor, kindje pakt wat hij nodig heeft.

Hoeft niet zorgelijk te zijn hoor. Ik ben met mijn eerste zwangerschap zelfs 27 kilo afgevallen (met bevalling erbij). Tweede zwangerschap ongeveer 4 aangekomen en ben nu bijna 18 weken zwanger en ben halve kilo afgevallen vanaf het begin... Mijn verloskundige zegt altijd, als je maar goed en gevarieerd eet en het kindje doet het goed, dan is er niets aan de hand...

Hey momenteel ben ik 20 weken zwanger en ik ben nog geen kilo aangekomen. De vk geeft aan dat dit helemaal geen probleem is. Baby groeit goed en ik heb wel al een flinke buik?
vorige zwangerschap was ik met 24 weken ook maar 2 kilo aangekomen. Is helaas mis gegaan toen. Baby had een aangeboren afwijking die niet met het leven verenigbaar was

Terug
Bovenaan