Amper symptomen ruim 6 weken zwanger.

<p>wie herkent dit:</p><p>Ik ben ruim 6 weken zwanger, amper kwaaltjes, alleen in de avond/nacht wat meer last van de borsten en de menstruatie blijft uit verder. Ik heb elke week mijn zwangerschap getest met digitale test van CB. Elke week zag ik wel het aantal weken stijgen op de test (afgelopen week laatst keer getest). Maar omdat ik weinig tot geen symptomen heb, ben ik bang dat het niet goed zit..  Dit is mijn 1e zwangerschap dus ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten. </p>
 
Je bent nog maar zo kort zwanger dan is het heel normaal dat je nog niet zo veel voelt. Als de test zegt zwanger en het aantal weken mooi op loopt dan zou ik me geen zorgen maken. Na zwanger 3+ zie je de test niet meer oplopen en ook het streepje zal dan even donker zijn dan de controle streep. Wanneer heb je de eerste echo?
 
Ik heb mijn eerste echo over 9 dagen.. dus nog even wachten.  Maar ik lees zoveel over andere vrouwen en hun kwaaltjes en dan denk ik waar blijft dat van mij.  Dan heb ik in ieder geval het idee dat het goed zit. 
 
 
Heel normaal! Bij mij begon het ook pas in de loop van week 6, daarvoor exact hetzelfde als jij. En er zijn ook zat vrouwen die nergens last van hebben, echt waar. Alleen die posten er minder vaak over op forums, haha. 
Heel cru zijn er ook vrouwen die wekenlang alles wat ze eten en drinken weer eruit gooien en bij wie het toch fout zit.. Feitelijk zegt het helemaal niks, hoeveel kwaaltjes je hebt. Dus ook als je wel veel kwaaltjes zou hebben weet je nog steeds niet of het goed zit.
Moeilijk dat afwachten he? Ik vond het ook terror. Maar probeer vertrouwen te hebben, de kans dat het goed zit is het allergrootst!
 
Ik had mijn gehele zwangerschap nergens last van behalve misselijk bij mijn dochter tot op de dag van de bevalling 42 weken lang dus bij mijn zoontje had ik na 16 weken nergens meer last van ik had wel zwangerschap diabetes maar dat was goed onder controle 
 
Erg herkenbaar hoor! Ik heb in het 1e trimester ook nul komma niks last gehad van kwaaltjes. Het was dan ook een erg bijzonder moment om met 8 weken ineens een mini-mensje in mijn buik te bewonderen! Hoeft helemaal niks te betekenen als je klachtenvrij bent. Inmiddels 24+6 weken zwanger en papa heeft vandaag het eerste schopje gevoeld! ?
 
Terug
Bovenaan