AMSTERDAM zuidoost

ik zoek moeders uit AMSTERDAM ZUIDOOST en omgeving!!!
(omgeving is bijv diemen, of andere amsterdamse wijken)
mijn dochtertjes zoeken speelkameraadjes!!! (van 8 maanden tot 7 jaar)
voor ALLE moeders uit zuidoost en omgeving is er een site;
http://groups.msn.com/bijlmermommys
ennu mailen mag ook
djimaira@hotmail.com
 
Ik kan je alleen medeleven geven en begrip. Mijn dochter had er ook last van. Ze zijn net te jong om het uit te leggen, maar te oud om te begrijpen dat er iets ingrijpend gebeurd is. Zij heeft er ruim 3 maanden over gedaan om rustig in haar bedje te gaan slapen. Ja ik bleef bij haar. Ja het was vermoeiend, maar ze heeft tenminste wel het vertrouwen in mij behouden.
Veel succes en sorry geen tips.
 
De enige tip die ik kreeg was om het kamertje zoveel mogelijk hetzelfde in te richten. Met het bed op dezelfde plaats, en met uitzicht op dezelfde spulletjes voor zover mogelijk dan.
En inderdaad troosten, knuffelen en trachten vertrouwen te geven tot ze gewend waren. Good luck!
 
Heb bijna drie maanden in Lima, Peru gewoond. Mijn dochter van drie heeft een maand de tijd nodig gehad om weer een beetje vertrouwen in de hele situatie te krijgen. We werden er behoorlijk gestoord van. Heel vaak hebben we bij haar in bed geslapen. Want het was ook zo zielig. Voor die korte tijd in het buitenland hadden we geen kinderbedje en die begrenzing hebben ze toch echt wel nodig. Het is toch een kwestie van weer vertrouwen krijgen in de situatie en die kunnen jullie als ouders geven door er bij te blijven.
 
Ook onze dochter van 2,5 jaar oud had ongeveer 3 maanden nodig om 'bij te komen' van de verhuizing. Ze at slecht, sliep slechter, was sneller geirriteerd enzo. Dat is nu weer helemaal goed gekomen. Succes!!
 
Terug
Bovenaan