Amsterdamse Moeder Groep

Hallo daar!

Kortgeleden ben ik een groep begonnen voor moeders in Amsterdam om gezellig te kletsen, ervaringen uit te wissellen over opvoeding, baby's/peuters, relaties, kinderopvang, uitstapjes maken en meer. Bezoek de groep en hopelijk wordt je ook lid!

http://groups.msn.com/AmsterdamseJongeMoeders

Eens in de zoveel tijd spreken we ook af!

Groetjes!
 
Ik heb hetzelfde probleem met mijn dochter van 2 1/2. Zij gaat zelfs zo ver dat ze zegt dat ze honger heeft! Ik blijf volhouden,haar in bed blijven leggen,het kost zeker een half uur,3 kwartier voor dat ze slaapt,maar anders zit ze om 10 uur nog naast haar bed. Ik merk dat dit steeds beter gaat en dat ze het toch niet meer zo heel leuk vind om er steeds uit te komen,omdat ze toch weer terug moet. Ze mag ook 1 stukje speelgoed mee naar bed nemen en vaak valt ze dan vanzelf wel in slaap. Het maakt mij niet uit hoe lang ze nog wakker blijft,als ze maar in bed blijft,dan is de lol er snel af,denk ik.
 
hoi Rivka. Bedankt voor je tip. Het klonk wel goed dus ik heb het een avond uitgeprobeerd. Maar ik ben ook 6 maanden zwanger en 's avonds heb ik veel last van mijn buik en rug, dus ik kon het niet volhouden. We gaan morgen haakjes zetten op alle andere deuren op de overloop, dan is er boven niks meer te beleven voor haar. Proberen we dat eens. Groetjes.
 
Hoi Chantal
ik had dus het zelfde probleem met mijn zoon van 3,mijn tip zet een stoeltje voor je zelf neer en gaat er gewoon bij zitten dan valt ze van zelf in slaap,tenminsten dat deed mijn zoon en dan gewoon langzaam afbouwen,ik hoef inmiddels niet meer in zijn kamer te zitten ik doe gewoon boven even de was of even strijken als ik klaar ben slaapt meneer succes
 
Hoi Sara
Wat een toestand zeg met de kleine.
Onze zoon en dochter laten wij ook kijken naar hun programma maar daarna is het echt tijd om te slapen en wij hebben een regel dat ze niet mogen praten want ze houden elkaar daardoor wakker en ze moeten blijven liggen je zult het streng vinden maar bij onze kinderen werkt het wel.
En ik laat onze zoon niet meer in de middag slapen want dan slaapt hij ook pas tegen tienen dus ik probeer hem wakker te houden.Bij ons zijn ze helaas ook tussen 6.00 en 6.30 uur wakker ook al gaan ze een keer laat naar bed.
 
Terug
Bovenaan