Amy Aniek is geboren, op 27 september!!!!!!!


Hoi meiden,

onze lieve meid is 27 september geboren. Ik was op 1 oktober officieel uitgeteld. De avond van zondag op maandag had ik een slijmprop verloren. Toen ik maandag ochtend naar de gynacoloog in DL ging, bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben! Nou, niks van gemerkt dus hihi. Alleen toen de echte weeën kwamen en snel achter elkaar, moest ik wel ff slikken hoor. Had niet verwacht dat ze zooo zeer zouden doen! Maar toen ik uiteindelijk mocht persen, was dat een héle verademing! Volgensmij heb ik in totaal ongeveer een uur tot anderhalf liggen persen, en héél ietsjes ingescheurd, stelde niets voor. Daarna moest ik nog 2 dgn in het ziekenhuis blijven, maar ben sinds woensdag nacht weer lekker in ons huisje in NL. Geniet echt elk moment van haar. Heb inmiddels al 2 dgn kraam gehad, maar heb het ingekort. Voel me nog best goed en wil ook eigenlijk alles zelf doen ipv dat de kraam het doet. Maargoed, ik ga weer lekker naar de baby toe. Oja, ze heet Amy Aniek, 51 cm en 3600 gram.
En mijn vriendje was ook héél lief tijdens de bevalling, geen één keer boos op elkaar geweest hahaha.

Nou meiden, zet'm op, want dit is echt het mooiste wat iemand kan overkomen!

Liefs Cody


 
Hai Cody,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meis!!

Als wij een meisje krijgen hoop ik haar Emi te kunnen noemen...grappig zelfde naam, anders geschreven!!

Geniet van haar en van je kraamperiode!!!

Mniek31 maart forum
 
Hoi Cody,

Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Mooie namen hebben jullie haar gegeven!

Je schrijft dat je je al zo goed voelt maar neem alsjeblieft wel je rust want het is wel een hele inspanning geweest hoor die je geleverd hebt en je lichaam heet echt wel even de tijd nodig om te herstellen!

Trouwens die kleine heeft het nog aardig lang uitgehouden in je buik he! Ik meen me te herinneren dat je rekening hield met een vroeggeboorte!

Nou geniet lekker van dit kleine wonder!

Groetjes San
 
Terug
Bovenaan