Amy is uit de doeken!!

A

Anoniem

Guest
Hoera! Sinds afgelopen woensdag is Amy uit de inbakerdoeken. Ze kreeg toen haar 2e vaccinaties en mocht 24 uur niet ingebakerd worden. Die middag was dramatisch. Huilde aan een stuk door en wilde alleen maar bij ons zijn.Mocht toen voor een keertje ook. Ze was zo zielig. Maar die avond en nacht  had ze heerlijk geslapen en de volgende dag ging ze ook zonder piepen gewoon weer slapen. We dachten, we proberen het gewoon zonder zolang het goed gaat. En dat gaat het nog steeds! Ben zo vreselijk trots op haar.Ze vindt het zelf ook leuk lijkt het. Ze komt nu wel weer 's nachts en overdag wat vaker maar dat heb ik er graag voor over. Verwacht wel dat het binnenkort af zal nemen.Ook huilt ze nu iets langer om in te slapen maar dat mag geen naam hebben. Ze is dus cold turkey afgekickt! Was ook op aanraden van de kinderarts dat we zijn gestopt. Die zei dat de meeste baby's zich rond de 6 maanden om gaan rollen maar omdat Amy zo vreselijk sterk is (ligt op dr buik met steun op éénelleboog en één arm los te spelen, de uitsloofster..) verwacht ze dat zij dit rond de 4 maanden gaat doen en dan is inbakeren natuurlijk link.

Marian

Fantastisch, stoere griet!!! Knap van haar hoor, lekker klein grietje! (Hoewel, krachtpatsertje...........)
Maareh, wat ben jij laat op nog??

Maudy begint uit haar bakerzakje te groeien en krijgt vandaag, denk ik, ook haar eerste prikjes. Denk ik, want ze is dus ziek geweest dus ik weet niet zeker of ze ze gaan geven. Dan wil ik eigenlijk ook af gaan bouwen, maar gisteren heb ik haar overdag ook zonder zakje laten slapen, en dan slaapt ze dus maar een uurtje per fles...........is wat weinig vond ik.............ik denk er nog even over na..........

Liefs Rimke

Goed voorbeeld doet natuurlijk volgen!

Ook maudy heeft vannacht alweer zonder puckababy geslapen! Voor de tweede nacht op rij, dus dat kan geen toeval zijn!
We hebben we een slaapzakje voor haar besteld met mouwtjes, want vanmorgen trof ik haar losgewoeld in haar bedje.........terwijl ik de dekentjes altijd heel strak om haar heen doe, ook als ze in de puckababy lag........
Maar goed, via www.minimonkey.nl  , een nieuw slaapzakje besteld. Hebben we ook de draagdoek van en dat bevalt prima..............ik ben dus benieuwd.

Kleine meisjes worden groot...........ook   niet zulke kleine meisjes worden groot moet ik zeggen, whahaha!!

Kus rimke

Terug
Bovenaan