amy zit

2wooww moet het echt efe snel kwjt net thuis uit frankrijk pfff maar sinds 2 weken echt toen we net in frankrijk waren gaat mevrouw zelf zitten...

ze gaat op handen en knieeen zitten(kruiphouding) en gooit der benen naar voren en zit rechtop en nog lang ook!!! en als ze dreigt te vallen corrigeert ze zich goed heel soms vakt ze om...

hier gaat dus de box omlaag kinderwagenbak wordt de zitgedeelte nu want liggen doet ze echt niet niet meer...

dit is toch veel te snel????

ook gaat ze zelf weer liggen op der buik en draait terug als het nodig is.....

gaat echt te snel... ze is net pas 5 maanden...

ene kind is sneller dan de andere hoor.
HIer moet Andries eerst maar eens leren dat als hij richting buik is gedraaid, dat hij toch echt z'n armpje er nog even onderuit moet murwen.
Misschien dat Amy hem dat even wil vertellen?

vind er eerlijk gezegd echt niks aan dat ze zo snel is.... klinkt misschien stom maar mn eerste was al snel maar zei dus sneller... en dat terwijl het wrs de laatste is.....

heb net de wagen omgebouwd maar jeetje wat is ze dan mini alles staat op zn straks en nog is het te groot... erg in dubio wat ik ga doen dus.... maarja in de wagenbak gaat ze constant zelf zitten ze blijft geen 2 seconden meer liggen....

Jeetje wat een snelle!
Maar ik heb het gevoel dat het bij Olivia ook niet al te lang meer duurt, ze doet in ieder geval verwoede pogingen.
Olivia is waarschijnlijk ook mijn laatste maar van mij kan het eigenlijk niet snel genoeg gaan het eerste jaar. Ik vind het veel leuker als ze beginnen te praten ;)

x Martha

Hoor hier eigenlijk niet.maar heb een meisje van 3.maar ze zit idd echt heel snel zeg!en dan al zelf!mijn dochter deed dat pas met 9 mnd.maar liep toen weer wel met een jaar.maar goed ieder kind zo zn eigen tempo.
liefs jootje

Terug
Bovenaan