Amy

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Amy is inmiddels gelukkig weer thuis en is nog steeds dezelfde vrolijke baby. 9 december de mri-scan en dan 21 december de uitslag daarvan. Heel spannend allemaal. De oogarts heeft in de afgelopen dagen Amy's oogjes bekeken omdat ze links minder goed ziet. Echter, haar beide oogjes zijn goed. Alle denkbare onderdelen zijn onderzocht en lijken in orde. De oogarts wist zelfs te vertellen dat Amy blond wordt..... Maar als dat allemaal in orde is, waarom ziet ze dan links minder. Wellicht toch dat de beelden in de hersenen niet geregistreerd worden. Allemaal heel spannend dus. Het bloed en de urine wordt nu onderzocht op stofwisselings-stoornissen en de chromosomen worden bekeken om te kijken of er wellicht erfelijk iets aan de hand is. Echter komen die uitslagen waarschijnlijk pas in januari.
Groetjes Audrey
 
hoi audrey wat spannend allemaal ik denk regelmatig aan jullie veel succes verder en ik hoop toch dat jullie nog kunnen genieten van de feestdagen laat nog eens iets van je horen groetjes marloes moeder van pim
 
Audrey,

Ik leef erg met jullie mee en hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden en behandelen.
Weet je ook al of ze nu echt wat achterloopt qua motoriek?
Ik wens jullie in elk geval heel veel sterkte!
 
hallo Audrey,
wat tof dat je ons op de hoogte houd! ik moest net als Marloes ook steeds aan jullie denken.
super zeg dat de tests zo positief waren. nu nog wachten, das altijd een van de ergste dingen. gelukkig is over het algemeen de december maand meestal snel voorbij (met de st klaas, kerst en oud en nieuw enz..)
veel succes en fijne feestdagen toegewenst! liefs Michelle
 
Veel succes en sterkte. Wel fijn dat de testen tot nu toe goed waren, hou je daaraan vast! En wat er ook gebeurt: het zal altijd je lieve vrolijke meid zijn. Ik denk ook vaak aan jullie.

groetjes!
 
Terug
Bovenaan