An21

A

Anoniem

Guest
Hi An21,

En??? Nog steeds geen ongi?
Heb je vanmorgen nog getest?

Ik ben zoooo nieuwsgierig.
Laat je wat weten??

Groetjes Bieb.

HI!!!
heb inderdaad vanmorgen getest en ja, NEGATIEF!!!!!
zo verschikkelijk irritant dit!
omdat ik natuurlijk niet lang gestopt ben met de pil, kan het zo zijn dat het nog allemaal een rommeltje is van binnen. dus maybe komt het alsnog, over totaal 40 dagen ofzo....
maar goed, dat wordt dus afwachten...alleen het rare is dat ik al een tijdje last heb van het ongi gevoel wat niet komt... ja ja spannende tijden dit zeg!!!!
X andrea

oja, hoe oud ben jij eigenlijk???
en wanneer heb jij je NOD??
klinkt misschien stom, maar achteraf had ik liever dat mijn cyclus gewoon 28 dagen was, zodat ik het zondag gewoon werd. dan weet ik waar ik aan toe bent en dat alles gewoon normaal is gebleven zoals toen ik de pil nog slikte... ook handig voor de komende maanden... o o o wat een geklaag he!!!! hihihi... ik moet gewoon geduld hebben, da's alles!!!!! word jij ook al af en toe gek van de zenuwen, gewoon, als je aan het idee denkt en dan soms hier en daar lees, dat sommige gelijk de 1e maand na het stoppen van de pil zwanger zijn?? xxx

Hi Andrea,
Ik ken heb. Alleen ik moet mijn eerste ongi nog krijgen. Ik hou 7 sep. als NOD aan (dat is mijn verjaardag! Ik wordt dan 24) Maar dan heb ik een cyclus van 35 dagen aangehouden. Ik heb dus het idee dat ik 31-08 voor het eerst ga testen.

Het wachten is verschrikkelijk. Ook omdat ik niet weet wat er met mijn lichaam gebeurt. Heb bijna alle dagen wel last van mijn buik. Denk steeds dat het van alles kan zijn...

Gelukkig heb ik nog geen last van mijn borsten dat lees ik bij veel meiden hier maar dat geld gelukkig (nog) niet voor mij.

Ik hooop dat je gewoon nog te vroeg hebt getest en dat het volgende week wel raak is en zo niet... dan hoop ik zeker dat je ongi snel op gang komt zodat je voor ronde 2(?) aan de slag kan!

Succes en ik hou je op de hoogte.

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan