an78 en mamamirrie

A

Anoniem

Guest
Heb jullie al even niet meer gezien. Is het al zover??? Spannend hoor! Ben erg benieuwd of er vorderingen zijn en of alles goed is.
Als jullie ook nog "gewoon wachtende"  zijn: succes en sterkte nog even!
liefs, daantje

Hey Daantje,

Helaas ben ik nog aan het wachten. Ik had graag ander nieuws gehad. Wel lief dat je er naar vraagt. Dr zijn soms zóveel berichten dat ik geen puf meer heb om alles goed door te lezen. Ben erg moe de laatste dagen. Hopelijk wordt de baby snel geboren!!

Liefs, Mirjam (40+2)

Hoi Daantje,

Wat lief dat je naar ons vraagt. We zijn nog steeds wachtende.
Ik ben vandaag precies 40 weken zwanger. ik verwacht de kleine voorlopig nog niet.
Maar gisteren kwam ik bij de vk en die was verrast mij te zien. Ze verwacht niet dat
ze me volgende week op spreekuur ziet ik zei ik denk het wel.
Ik denk het vooral omdat het kindje bij nog niet is ingedaald. Het zit wel tegen mijn schaambeen voelde ze. ze zei gelijk 1 goeie wee en die kleine zit erin.
We wachten af. Maar als ik volgende week kom en de volgende dag 41 weken ben gaat
ze me strippen als het KAN. Want ligt de baarmoeder te hoog gaat het niet.
Ik hoop dat het kan.

Jij ook succes!
Alles goed met jou?
Want je bent toch nog niet bevallen?

Liefs An 40 weken zwanger

Hoi Mirjam,
Dat  herken ik wel een beetje. Er staan zoveel nieuwe berichten steeds. Ook erg veel geboortes. Logisch natuurlijk, maar ja, wíj moeten nog... Ben er nu ook wel redelijk klaar mee. Met lopen heb ik erg veel pijn bij m'n schaambeen, dus ik word nu wel heel beperkt. Ook de nachten ben ik zat. Verder gaat t eigenlijk nog heel goed.
Hopelijk kun je vandaag gestript worden en gaat t dan beginnen. Ben benieuwd, succes!

Hoi An,
Ja, ik ben ook nog wachtende en heb ook niet het gevoel dat t er snel aan zit te komen. Het is erg rustig wat betreft harde buiken enzo. Het kindje is al wel helemaal ingedaald, maar dat zegt natuurlijk niks. Net zoals het bij   jou niks zegt dat t nog niet is ingedaald. Bij mijn moeder gebeurde dat alle keren pas tijdens de bevalling.
Jij ook nog succes met die laatste loodjes!

grts, daantje

o, ben trouwens nog maar 39+3 weken zwanger, dus ben nog niet eens officieel uitgerekend...

Terug
Bovenaan