@An86

Hoi hoi,
Ik las je vraag bij een ander onderwerp over de continue harde buiken en druk beneden.
Ik heb daar ook veel last van. Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Volgende week pas weer een afspraak met de gynaecoloog, dus als het niet erger wordt als nu wacht ik dat maar even af.
Alles verder goed met je?
Liefs

Hi Whytoos,

Bedankt voor je reactie. Ik heb net een tijdje onder de douche gestaan en voel me nu wel een stuk beter. Maar ik hoef maar op te staan en mijn buik wordt weer hard.. Heb ook dinsdag mijn afspraak gehad en uitgerekend gister begon het... Ik denk dat ik voor de zekerheid toch even ga bellen of dit wel goed is... Heb echt sinds gistermiddag non stop "voorweeen" (dat zullen het wel zijn..) gehad. Als ik iets weet laat ik het je weten. Hoe gaat het verder met jou? Heb je het ook non stop (gehad)? Liefs An

Ik heb ook voor de zekerheid maar even gebeld, maar zolang ik geen bloed of slijm verlies gaat het wel goed... het rommelt wel, maar het is niet regelmatig, dus rustig aan doen en een beetje in de weer blijven. Dat was het advies. Ik heb er vanaf vrijdag al last van.
We wachten het maar af.....
Liefs Inge

Ik heb ook maar even gebeld en heb ongeveer hetzelfde advies gekregen.. Moet veel rusten. Helaas ben ik dar erg slecht in.. Vervelend dat je het al vanaf vrijdag hebt! Heel veel sterkte en succes in ieder geval. Liefs An

Terug
Bovenaan