ananas-experiment

Hee hallo allemaal.

Allereerst wil ik iedereen feleciteren die al bevallen is!!! En ik ben jaloers!!!
Ben nu 6 dagen overtijd en het voelt alsof ons meisje noooooit meer gaat komen pfffffff

Het rommelt al wel weken maar verder gebeurt er niks........
Dus, ik begin straks maar eens aan de bakerpraatjes en neem het hart van een verse ananas.

Wie weet!! Misschien kan ik morgen wel berichten dat de weeën begonnen zijn. Ik hoop het!!

Sterkte allemaal!!!
Doeg,

Kaat

Goede Avond.

Het hart van een annanas mag je nooit eten.
Je kunt daar behoorlijk ziek van worden en god weet de gevolgen voor een ongeboren kind.
Ze halen niet voor niets in een b.v blikje annans het hart van de annanas eruit!
Laat je niet gek maken en niet aan beginnen meid is echt niet goed zeg ik niet voor de grap.
Groetjes Yocha (37wk)

Dit vond ik o.a op het internet:

Het hart (!) van een ananas bevat een bepaalde stof die vruchtafdrijvend zou werken. In Afrika en Azie wordt dit gebruikt bij vrouwen die ongewenst zwanger zijn en zo dus een soort abortus (proberen te) plegen.

Gr. yocha

Nou even goed opzoek geweest.
In het hart van een ananas zit kinine.
kinine is een stof die (als je die dus heel veel in je lichaam krijgt)
dus dat red je niet met 2 ananasjes abortief werkt ofzoiets maar ook heb ik deze tekst weer gekopierd:

Uit waarnemingen bij de mens zijn aanwijzingen verkregen dat de stof schadelijk kan zijn voor de zwangerschap. In hoge doses kan kinine abortief werken. Desondanks dient gebruik tijdens zwangerschap bij de behandeling van chloroquineresistente malaria falciparum niet te worden onthouden.

Kinine gaat over in de moedermelk.

dus mocht je die ananas al gegeten hebben dan kan het zozeer niet kwaat maar als je er nog niet aan begonnen bent, begin er ook maar niet aan goed is het in ieder geval niet.

groetjes yocha(37wk)

ooh ik wist het verhaal van het annanas hart wel maar dat het zo schadelijk was wist ik niet. Het hart lijkt me ook niet lekker trouwens. Moet je er dan ook geen fles tonic oid bij op drinken ..... LIjkt me een misselijk makende combi

Heb je het al gegeten en/of ben je al  bevallen ??

Monique

heb je een heel annanas hart gegeten? brrrrr... niet echt lekker volgens mij.
In het begin van de zwangerschap is dit schadelijk, maar later valt dat volgens mij wel mee.
Ik heb een klein stukje geprobeerd, maar vond het te smerig, dus heb ik het maar bij de vrucht gehouden.

Terug
Bovenaan