Ananas?

A

Anoniem

Guest
Ik heb wel eens gehoord dat ananas niet goed is tijdens een zewangerschap, klopt dit of is het een bakerpraatje?

Alvast bedankt, Liefs

Baby24

Van ananas zegt men dat wanneer je op het laatst loopt dat dan door ananas de weeën kunnen beginnen, maar ik denk dat het een bakerpraatje is want ik ken verschillende dames die over tijd liepen en zich rot aten in ananas echt geen weeën kregen, hetzelfde wordt beweerd van bitter lemon, dat heb ik geprobeerd op het eind van mijn zwangerschap, maar ook ik had geen resultaat.
Ik heb verder nog nooit gehoord dat ananas slecht is tijdens de zwangerschap.

Liefs

Hai baby 24,

Lijkt me een bakerpraatje anders was dat wel net zo bekend als bijv. rauw vlees enzo.
Ananas schijnt wel goed te zijn om de bevalling op te wekken, nog zo'n bakerpraatje waarschijnlijk.Maar tijdens mijn eerste zwangerschap was ik verslaafd aan yoghurt met ananas. Leuk detail is wel dat Mika 2,5 week te vroeg is geboren....

Groetjes Nicole

Hahahaha!
Hoi Brenda, grappig dat onze berichtjes bijna te gelijkertijd worden geplaatst. Bij deze dus toch het bewijs dat het kan werken....(????), hahaha!
Zelf denk ik dat het puur toeval was!
Groetjes Nicole

Baby, laat je alsjeblieft niet gek maken door al die praatjes.
Het enige wat slecht is, is teveel alcohol, drugs, stress, rauw vlees, te veel paté of ander  orgaanvlees (ivm vitamine A)  en kaas gemaakt van rauwe melk. Dus de brie die je in de supermarkt koopt kan je gerust eten want die is van gepasteuriseerde melk gemaakt (staat op de verpakking). Als er staat "Au lait cru" kan je het beter niet eten (alhoewel de zwangere Franse dames er echt niet minder rauwe kaasjes om zullen eten hoor).
Toen ik zwanger was hoorde ik opeens dat je niet teveel kaneel mocht eten. Allemaal bullshit.
Dat van die ananas: het gaat om het eten van het ananashart en pas als de baarmoedermond rijp is kan je bevalling ervan doorzetten.

Succes meid en nogmaals gefeliciteerd!

Groetjes T.H.

Terug
Bovenaan