and now we wait!!!

A

Anoniem

Guest
Gelukkig.  
Mijn man en ik zijn nu ruim anerhalf jaar bezig en lopen sinds oktober '07 bij de gyn.
Dit is mijn 5de ronde met Clomid, 2de ronde 100mg, en ik heb gisteren voor de derder keer Pregnil gespoten.
Het was nog even spannend of dit allemaal wel zou gebeuren, want ik was vrijdag bij de fertiliteitsarts en die twijfelde of mijn folikel niet toch een restant van een cyste die ik had was. Moest ik zaterdag terugkomen om zekerheid te hebben. Spannend hoor!!
Maar goed, het is dus goed afgelopen. Mijn folikel was zaterdag gegroeid naar 19,5 mm wat dus erg goed is en de aanleiding gaf dat ik zondag mocht spuiten met pregnil.
Vanavond en morgenavond nog even flink ons best doen onder de lakens  hihi, en dan maar weer afwachten.
M 'n nod is dan geloof ik op 3 juni. ik kan nu al niet meer wachten, haha!

Groet, MOON

(voor de kenners en net zulke grote fans van Harry Potter: de titel van mijn topic is uit de derde film van Harry, haha)

Spannend moon!!!!
Al anderhalf jaar dan moet je een hoop geduld hebben meid!!!!
ik hoop heel erg dat deze bahandelingen snel helpen en dat je snel zwanger zult zijn!!!
Ik duim met je mee!!!! en wens je vbeel geduld toe deze twee weken!!
groetjes!!

ooohh erg..... ik ben harry potter fan van het eerste uur, alle boeken minimaal 2 x gelezen en de eerste 4 boeken zeker wel 4 of 5 x.......... ik herken het zinnetje wel, maar ik kan het niet plaatsen..............

Succes met wachten op je nod......

Liefs Phoebe

hoi Phoebe,
haha, heeft natuurlijk niks met zwangerschap te maken, maar het zinnetje "and now we wait" wordt door Harry tegen Hermelien gezegd als ze teruggegaan zijn met de tijdverdrijver en ze bij het meer moeten wachten tot ze zelf weer uit het krijsend krot tevoorschijn komen en Harry de patronus moet oproepen om zichzelf en Sirieus te beschermen. Weet je het weer, haha!
'k Vond het wel een leuke toepasselijke zin om te gebruiken. Ben zelf ook een doorgewinterde fan van Harry Potter. Heb alle boeken inmiddels ook al zeker 3x gelezen en heb de 5  films die uit zijn op DVD in mijn bezit en allemaal ook  meerdere malen gezien. Vind het gewoon leuk om ze bijv. tijdens het strijken of  poetsen. Gewoon een leuk sfeertje om verder even nergens aan te hoeven denken, heerlijk.

Tja, twee weken wachten op   m'n nod. D'r zit niks anders op hè!?
Groet, Moon  

Hey Moon,

Het heeft idd niks met zwangerschap te maken, maar het is wel erg leuk!
Wat vond je van het einde van deel 7????

Wachten duurt lang he, morgen id mijn nod, de 12de ronde zit er dan weer op.
Ik ga er vanuit dat ik ongie ga worden aangezien mijn temperatuur vanmorgen drastisch gezakt was.We proberen het nog 1 ronde en dan gaan we ook een stapje verder, eens kijken of alles in orde is....

Bedankt voor het opfrissen van mijn geheugen, en nogmaals succes met afwachten, ik zal voor je duimen!

Liefs Phoebe

Hey Phoebe,
Spannend, vandaag je nod, maar inderdaad als je temp al zo omlaag is gegaan, dan wordt je ws. gewoon ongi. jammer.
Ook al ronde 12... hoe oud ben je?? Na ong. een jaar proberen sturen huisartsen je meestal wel door naar de gyn, behalve als je 20 bent denk ik.  Hoewel het natuurlijk niet leuk is om dit te moeten, het dus niet vanzelf gaat, vond ik het wel een fijn idee dat er nu in ieder geval iets aan gedaan ging worden. We zijn nu inmiddels ruim een half jaar bij de gyn. helaas zonder resultaat, maar ik heb wel het gevoel dat we dicht bij komen nu.   Heb als het goed is net vannacht m 'n eisprong gehad, en nu dus wachten....

En wat ik van Harry deel 7 vond... nou, ik had vooraf wel een en ander verwacht, maar dit... Wat gebeurde er zowiezo veel in het hele boek!!   Heerlijk leesplezier, haha!
Ik vond het zo jammer toen ik het uit had, had er echt even een kater van dat het nu over is. Was steeds wel leuk om weer het nieuwe deel af te wachten, en ook naar het laatste deel keek ik wel uit.   Nu kijk ik samen met een vriendin uit naar de volgende film, deel 6.   Had je al gehoord trouwens, dat het laatste boek in twee delen wordt verfilmd? Dit omdat er dus zoveel gebeurd, en het in maar een film niet goed verteld kan worden. Dus hebben we nog 3 films om naar uit te kijken. Of kijk jij de films niet??

Groet, MOON

Hey Moon,

Ik ben idd afgelopen dinsdag ongi geworden.... op naar ronde 13
Morgen op vakantie, dus misschien helpt het... als we terug komen moet ik nog maar een weekje wachten op mijn nod, dus dat schiet lekker op.

Tuurlijk kijk ik de films ook, november komt deel 6 toch uit?
Ik had idd gehoord dat deel 7 twee film worden.
Ik vond het einde zo leuk, harry 3 kindjes.....

Succes deze ronde!

Liefs Phoebe

oja, je vroeg nog hou oud ik ben (vakantie drukte hahaha) maar ik ben 28 jaar.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan