ander bedje

hoi meiden!!!

zijn er al kindjes die op een andere bedje slapen???
volgens mij wel , dacht ik toch????
ging dit een beetje makkelijk??? of kwamen de kindjes ook steeds uit bed???
wij hebben namelijk Bram zijn ledikantje omgebouwd naar een gewoon bedje omdat ik na de operatie 3 weken niet mag tillen, en het ons makkelijker leek met een gewoon bedje zodat hij er zelf in en uit kan komen.........
vanmiddag kwam hij meteen weer uit bed en wou absoluut niet slapen (was ook niet heel erg moe) maar misschien dat iemand een handige tip heeft?????

liefs ilona

Hoi Ilona,

Mijn zoontje Jesse slaapt sinds woensdag in een peuterbedje! En het ging meteen goed, ben die nacht nog wel twee keer bij hem geweest omdat hij helemaal naar boven gekropen was, en hij zat van top tot teen onder de waterpokken, dus daar had hij ook behoorlijk last van! Maar bij ons ging het meteen goed!

Hij blijft ook gewoon netjes liggen tot we reageren en als we gereageerd hebben klimt hij eruit en gaat netjes op de deur staan kloppen (wel keihard mama of papa schreeuwend)!
We hebben hem ook gelijk niet meer in de slaapzak gedaan en dat ging dus ook goed!

Wat wij hebben gedaan is hem mee laten gaan naar de winkel en verteld dat we een groot bed gingen kopen, en hij heeft toen mij geholpen met het in elkaar zetten ervan! Hij heeft meegeholpen met z'n bed opmaken en hij heeft er toen even op gespeeld, 's avonds gewoon het normale bedritueel gedaan en hup meneer was zo vertrokken!

Dus bij ons ging het goed, misschien kan je hem zeggen dat hij moet wachten tot dat jij bij hem bent, of een beloning geven als hij een aantal nachtjes goed in bed blijft liggen!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan