ander gevoel

hallo meiden

zoals de meeste van jullie weten heb ik 23feb een miskraam gehad nu moet ik 1 juni weer ong worden maar heb zelf sterk het gevoel dat het raak is maar ik heb niet de zelfde simtome als bij de eerst zwangerschap kan dat zoveel verschil in zijn ik hoop echt dat mijn gevoel uit komt wil het weer zo graag maar ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden dus ik hoop maar niet te veel. nou succes meiden en allemaal veel sterkte.

groetjes geluk 1

Hoi hoi,

Het kan hoor, dat je niet dezelfde symptomen hebt.
Ik was vorig jaar zwanger maar dat voelde helemaal niet goed. OK, ik had zere borsten en ik moest heel vaak plassen. Maar dat was het dan ook wel.
Die zwangerschap liep uit op een miskraam (mijn vermoedens werden bevestigd).
Ik  ben daarna meteen weer zwanger geworden. De enige overeenkomst met de vorige zwangerschap was het vaak plassen. Nu had ik helemaal geen zere borsten. Ik was wel wat moe en ik had geen trek in avondeten. Maar verder heb ik nergens last van gehad. Elke zwangerschap is uniek en dus niet te vergelijken met een andere.
Als ik jou was zou ik gewoon een test doen, dan weet je het zeker. Want waarom zou je in onzekerheid blijven zitten als een test je duidelijkheid kan geven? Ik heb er destijds ook heel wat tegenaan gegooid hoor!

Groetjes,
Maike
Bijna 31 weken zwanger

hallo maikje

bedankt voor je reactie ik heb 16 mei wat slijm gevonden dus ik dacht dit is mij ei en toen een week later 22 mei een hele prop slijm met afvegen niet zo smakelijk maar ik weet het even niet meer was dat mijn ei ik heb vanmiddag getest en negatief mijn ong was 2 mei dus zou 16 mei mijn ei zijn wat is dan die 22 mei geweest ik hoopte zo dat het weer raak was nou het kan nog maar ik ga denk ik maar weer door voor de volgende ronde fijn voor jullie dat jullie al weer een eind op weg zijn. ik hoop voor jullie op een goede zwangerschap verder geniet er van.ik ga af wachten op mijn ong.

groetjes geluk 1

Terug
Bovenaan