Ander kind door tandjes

<p>Ik weet het.. vannacht een forum maar nog heel veel onzekerheid dus toch even de ervaringen hier vragen..</p><p>Mijn zoon van 17 weken krijgt zijn eerste tandje. (Een wit puntje al te zien bovenin, en geloof dat ik er nog een voel aan de andere kant bovenin) </p><p>Al weken zit hij te voelen in zijn mond en kwijlt hij veel. Maar de afgelopen twee dagen is het krijsen, met nadruk krijsen, gillen en schreeuwen. </p><p>Mijn rustige zoontje die op een slechte dag een kwatier huilde huilt nu nonstop..</p><p>De oortjes waren goed, keel was oké, iets verhoging.</p><p>Kan een kind zoveel last hebben?</p><p>De huisarts heeft mij naar huis gestuurd met er is niks doei. Maar het is toch raar als je kind ineens nonstop huilt?....</p><p>Groetjes overbezorgde mama ???</p>

Je kind kan ineens meer huilen door het komen van tandjes. Hier kunnen ze echt veel last van hebben. Geef hem een verkoelende bijtring en andere dingen waar hij goed op kan kauwen. Er is ook een gel te koop die je erop kan smeren zodat het verzacht geloof ik. 

Hier net zo, sinds vandaag ontroostbaar terwijl hij normaal altijd heel vrolijk is. 
Nu krijsen en schreeuwen, heel zielig. Maar indd er komen tandjes door. Heb hem een bijt ring gegeven hier is die druk op aan kauwen (naja hij kauwt op dit moment op alles) 

Ja hier ook die rot tandjes?
Overdag een heel vrolijk keteltje en s'avonds begint het; echt krijsen tot kokhalzen  toe..
Echt een uur lang.. Heb er nu gewoon een zetpil on gedrukt en gebruiken ook tandengel sinds vanmiddag.
Sterkte met al het tandenleed??

Terug
Bovenaan