ander tijdstip herfstwandeling en locatie???

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Ik heb even het restaurant gebeld, en het blijkt dat ze gesloten zijn vanaf 17 nov tot 4 dec.
Waar wilden jullie dan eten geven?? buiten??
Is er nog een andere gelegenheid in de buurt om af te spreken??

En ik hoopte dat de tijd verschoven kon worden naar 12.00 uur??
Ik moet best wel een eindje rijden en met het eten en slapen van Noah komt het echt beter uit! Noah krijgt normaal om 13.00 uur brood en bv en ik vind dat niet erg om voor één keer een beetje te vervroegen, maar dat kan geen ander half uur. En als we om 12.00 uur afspreken en dan ff koffie drinken enzo, hebben ik tijd genoeg om dat brood en bv er in de proppen.
Ik begrijp dat iedereen zich moet aanpassen, maar ik hoop dat het geen probleem is..

Groetjes Suus

Hoi,

Ik ken de buurt helemaal niet, dus ik weet ook niet of er een andere restaurant is. We kunnen misschien wel in Bussum zelf afspreken en dan met zn allen daarheen rijden ofzo? Ik heb echt geen idee.

Tijdstip maakt mij niet zo heel veel uit. Myrthe is niet tijd gebonden aan eten en slapen.
Ik hoor / lees het wel....

Het kan zijn dat ik even niet reageer, maar a.s maandag wordt ik geopereerd, dus dan ben ik niet online....

Liefs

Reneke

ja veel succes met je operatie, laat je snel horen hoe het is gegaan..

Groetjes Suus

He Suus,

Ik had het tijdstip al eerder in een apart topic geopend omdat ik 10.30u. ook wat vroeg vond ivm file enzo (ik moet ook ruim 3 kwartier rijden).
Maargoed, volgens mij was  11.30u. inmiddels de nieuwe tijd en  eer we goed en wel ergens zitten is het  vast  12.00u. en kunnen de kids rond die tijd eten toch?
Verder had ik in het herfsttopic aangegeven dat het misschien idd lastig was om bij restaurant Robert naar binnen te gaan (had miss mama ook aangegen). Maargoed, als tie gesloten is houdt het helemaal op.
Dus dan moeten we even een ander plekje zoeken in de buurt van onze wandelplek..

groetjes, bianca.

mmmh, ik had het restaurant gebeld, om te vragen of het een probleem was, dat wij kwamen, met al die kinders.
Maar dat vonden ze geen probleem, ze boden me zelfs een aparte hoek aan met gereserveerde tafels. Alleen toen ik de datum noemde, vertelde ze mij dat ze gesloten waren.
Er is , na mijn idee, bijna geen enkel restaurant, die je op dat tijdsstip weigerd.
Het is toch omzet..

Maar goed, ik denk dat ik er toch vanaf moet zien,   want die tijd is voor mij echt te lastig, samen met de reistijd..
Vind ik echt heel jammer, maar goed, mijn man zei, dat bij een klant van ons, we ook een keer konden afspreken en dan kregen we een eigen zaal met buffet met een lunch.Voor 15 euro p.p. Echt super, dan kunnen de kinders gewoon eten, spelen enzo en dan daarna loop je het hotel uit zo de bossen in..
Ook leuk en lekker makkelijk.
Misschien een andere keer...

Groetjes suus

He Suus,

en als je dan gewoon iets later aansluit??   Ik weet niet hoor, ik roep maar wat...

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2008 10:37:16'));

mmmh, ik had het restaurant gebeld, om te vragen of het een probleem was, dat wij kwamen, met al die kinders.
Maar dat vonden ze geen probleem, ze boden me zelfs een aparte hoek aan met gereserveerde tafels. Alleen toen ik de datum noemde, vertelde ze mij dat ze gesloten waren.
Er is , na mijn idee, bijna geen enkel restaurant, die je op dat tijdsstip weigerd.
Het is toch omzet..

Maar goed, ik denk dat ik er toch vanaf moet zien,   want die tijd is voor mij echt te lastig, samen met de reistijd..
Vind ik echt heel jammer, maar goed, mijn man zei, dat bij een klant van ons, we ook een keer konden afspreken en dan kregen we een eigen zaal met buffet met een lunch.Voor 15 euro p.p. Echt super, dan kunnen de kinders gewoon eten, spelen enzo en dan daarna loop je het hotel uit zo de bossen in..
Ook leuk en lekker makkelijk.
Misschien een andere keer...

Groetjes suus

Hoi allemaal,
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd, als het goed is gegaan.
Met een nieuwe voorstel voor een lokatie....
Groet Roos.

Terug
Bovenaan