Andere aanpak!

A

Anoniem

Guest
Morgen is mijn NOD. Héél spannend want ik heb weer allerlei symptomen maar durf er niet op te hopen dat ik zwanger ben. Omdat ik zo moe word van mezelf heb ik besloten het anders aan te pakken, namelijk door afleiding te zoeken. En wel zo dat ik ook mijn troetelcellen ;-) kan inzetten.
Mijn vriend en ik hebben besloten dat we een opvanggezin worden voor honden die dringend een tijdelijk huis nodig hebben. We hebben al 3 honden waarvan 2 'gered' uit Spanje. Nu willen we ze tijdelijk opvangen om meer honden zo uiteindelijk een kans op een gouden mandje te geven. Zo kan ik mijn gedachten verzetten. Geen tijd om te piekeren of ik nu wel of niet zwanger ben en om als het zo zou mogen zijn dat ik zwanger ben, die drie spannende eerste maanden te overbruggen. Want ik ken mezelf ...

Het grappige effect van dit besluit is dat ik me gelijk veel rustiger voel en uitkijk naar de intake gesprekken. Mijn afleidingsmanoeuvre werkt al, hihi

ik vind het heel goed van je dat je dit doet voor honden!! het is een afleiding en gelijker tijd doe je meteen iets heel goeds!!!!!! ga er vooral mee door.

hele dikke kus en veel succes verder

Hoi Con,

Super idee voor de honden en hopelijk ook voor jou!!

Suc-6, liefs Nanda

Terug
Bovenaan