andere afscheiding als je (net) zwanger bent???

Hoi Victory,

Volgens mij is dit voor iedereen verschillend. Maar als het klopt wat je in je andere bericht stond kan het nog niet veranderd zijn. (dat je vandaag je eisprong hebt) Als je vandaag je eisprong hebt en bevrucht bent moet eerst het eitje nog innestelen en vanaf dan ben je zwanger en kunnen er veranderingen optreden... Correct me if i'm wrong...

Groetjes, Jamiesmom...

P.s. ik heb gister m'n eisprong gehad (gevoeld), zal voor ons duimen!

Doorzichtig slijm rond je eisprong is cervix slijm, ook wel vruchtbaar slijm genoemd. Dan weet je dus dat je vruchtbaar bent en heeft niets met zwanger zijn te maken. Ik heb het bijna elke maand.

Gr. Karin

Dat slijm heb je nodig als je zwanger wilt worden als jehet tussen je vingers neemt, ik weet klinkt niet zo fris, en er een draadje ontstaat dan zit je tegen je eisprong aan en kan het sperma goed geleid worden en kan het eitje goed nestelen, dit is wat mijn gyn zegt. Dus als het goed is zit je nu in je eisprong ook ivm je andere topic.

Als het goed is heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad, iets eerder dan gepland en sindsdien dus andere afscheiding.

Ben echt benieuwd, hopelijk is het echt zover!

ik had deze ronde ook de hoop op de afscheiding gegooit, eerst heel doorzichtig ( rond de ei sprong ) en een week daarna best veel echt witte afscheiding, dat heb ik normaal nooit, of in iedergeval niet zo veel. maar nee 2 dagen later dan verwacht toch ongesteld

@broertje of zusje
Balen is dat he? Je hoopt er zo op. Nou ik probeer mezelf gerust te stellen en te denken dat het gewoon niet zo is. De teleurstelling is anders zo groot! Maar het lukt me niet altijd hoor! Eind volgende week weet ik weer of ik echt zwanger ben.

Terug
Bovenaan