andere beker

hallo

enige tijd geleden heb ik hier om advies gevraagd over het overstappen op een andere fles.
mijn dochter is inmiddels 15 en 1/2 maand maar drinkt nog steeds alleen uit fles.
af en toe met mijn hulp uit een gewone beker.
ik heb een heel assortiment aan tuitbekers met harde en zachte tuit. rietjes beker.antilek geen antilek maar ze doet het niet.
ze probeert een slokje en zodra ze merkt dat het een andere fles is dan normaal dan moet ze hem niet.
op advies van cb fles weggezet en alleen tuit beker aanbieden .
maar ja twee dagen verder en mevrouw had amper iets gedronken.
ik weet het niet meer iemand nog ideeen voor mij?

groetjes josje
 
Ehm, gewoon blijven proberen, maar toch de fles erbij blijven gebruiken. Dat zou ik doen.
Mijn dochter is anderhalf en ze drinkt wel uit een tuitbeker of pakje. Maar ze drinkt altijd te weinig. Een fles gaat er wel achter elkaar in. Dus dan maar een fles hoor.
Laat ze maar kletsen bij het CB. Het is jouw kind en jij weet het toch beter.
 
Ach komt vanzelf! Ik heb nog nooit een kind van 16 gezien wat alleen maar uit een fles drinkt! hihi. Mij gaven ze als advies om in bad te oefenen, ging ik vol goede moed aan de slag, dat is dus ook niets. Als je er koud water in doet, krijgt hij de hele klots over zich heen, en warm water drinken is echt heel vies. Nouja, ik bied het gewoon elke dag aan, er komt een dag dat hij hem leeg drinkt! Weet het zeker!

Succes
 
Nou inderdaad.... als ze drie zijn leren ze ook nog wel uit een beker drinken! ik zou in ieder geval constant oefenen en de rest met de fles aanbieden.
er zijn trouwens ook een beker te krijgen speciaal voor baby's... met een speciale inkeping zodat je minder smeert en lekt.
hier wordt er ook niet uit een tuitbeker gedronken. ik doe de melk met de fles en spa/thee met de beker! gaat prima!
 
hier ook gewoon melk, sap en thee uit de fles. Wordt wel geoefend met een tuit maar dat vind ze nog teveel werk haha
En af en toe ook gewoon uit een beker, ze vind ons drinken erg interessant ;)
 
Terug
Bovenaan