andere datum

Hey meiden,
Was gisteren ff aan het googlen en kon op een site mijn uitgerekende datum uitrekenen aan de hand van de eisprong. Nu ben ik dan 3 dagen later uitgerekend en zal het 12-12-12 worden..eigenlijk wel logisch want heb de eisprong altijd pas 12 dagen voor mijn nod. En ik voel hem dus weet het precies! Een korte cyclus maar het kindje heeft toch de zelfde tijd nodig om te kunnen groeien..
Nou je laat hem maar ff zo staan en zal van de verloskundige wel horen hoe of wat..

Wel een leuke datum maar dat betekent dat ik nog korter zwanger ben en de dagen lijken al weken te duren!!!

Iedereen een fijn paasweekend!
liefs

Haha Wel ok een mooie datum!

En idd, bij die echo zal wel de precieze datum vastgesteld worden.

Maar ook dit heeft niks te zeggen. Mijn zoontje was de 18e uitgerekend, en is de 25e geboren. Een week later dus.

Wij zaten toen met 37 weken al helemaal klaar ervoor hahaha.

Liefs

Wat een mooie datum zeg! Nu nog hopen dat jullie kindje daadwerkelijk die dag wordt geboren :) Zou wel heeeeeeel leuk zijn!

Ik denk dat het nu lang duurt maar als ik bij de andere mama clubs wel eens mee lees dan vliegt de tijd voorbij! Misschien krijgen wij dat gevoel ook wel na de eerste 2 echo's ofzo......

Hoe voel je je verder?

Jij ook fijne paasdagen! Liefs Lynn.

hele mooie datum!!! :) En inderdaad pin je niet vast aan de datum ik heb bij mijn dochter 14 dagen over tijd gelopen :S

Die laatste loodjes zijn dan echt heel zwaar. Elke dag zit je te wachten!

Zou een mooie datum zijn. Ben benieuwd of er iemand van dit groepje op die datum zal bevallen. Hier altijd een vroege eisprong maar een 28 dagen cyclus dus mijn datum zal vast ook nog worden bijgesteld.

idd mooie datum. Maar je kindje bepaald wanneer ie komt. haha. ik was bij mijn zoon de 1e jan. uitgerekend, maar kwam de 21e dec. Dus zou zo maar kunnen dat ik een nov. mama ga worden.

Mooie datum, idd met de echo stellen ze tegenwoordig de datum vast en dan nog geen zekerheid. Als alles goed gaat heb je nog een marge van -3 en +2 weken.

Terug
Bovenaan