Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik vroeg me af of het normaal is dat je luteale fase iedere maand anders is of langer is dan je normale cyclus? Ik durf niet te testen na al zo lang en veel teleurstellingen. </p>
Hoi! Ik heb alleen gehad dat hij korter was, nooit langer. Het kan dus idd verschillen.
Als je denkt zwanger te zijn zou ik toch een testje wagen. Wat is je luteale fase normaal en hoe is hij als je de medicatie gebruikt?
Vorige maand was de eerste x met hormonen, toen had ik idd een kortere luteale fase. Nu heb ik met minder gespoten doordat ik lichtelijk overstimulatie had. Ik denk dat ik nog even 2 dagen wacht om mezelf te beschermen van teleurstelling. Bedankt voor je antwoord.
Let wel op dat hij niet te kort wordt! Ik heb een keer een iui poging gehad waarbij ik 6 dagen na inseminatie al ongesteld werd. Sindsdien krijg ik utrogestan voorgeschreven.
Ja toevallig heb ik daar vorige maand om gevraagd, omdat ik ineens een kortere luteale fase had van 11 dagen. Zij vond het toen niet nodig, dus niet gekregen.
Dankjewel!
Ff in de gaten houden. Ik zelf vind 11 aan de korte kant! En als je al hulpmiddelen krijgt (hormonen) dan wil je het liefst natuurlijk meteen all the way.
Anders gewoon nog eens om vragen als het zo blijft. Succes!