andere maand?

Las in het vorige berichtje dat iemand schreef:

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je je vraag beter bij een andere maand plaatsen, want volgens mij is jouw zoontje ouder dan de meeste baby's (moeders dan) die hier lezen. Dan krijg je denk ik ook reacties.

Ik schrijf hier al een tijdje is het nu echt zo dat er alleen maar mamas van hele jonge babys zijn en dat de oudere mamas in een andere maand "moeten" schrijven.
Kan me namelijk wel voorstellen dat het ook wel fijn is om antwoord te krijgen van mamas die dingen al meegemaakt hebben.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Ik ben het ook helemaal met je eens.
Ik heb een zoontje van 10,5 maanden en ik kom hier regelmatig, want het zijn toch ook nog baby's???? Zou ook niet weten waar ik dan met m'n vragen over m'n zoontje heen moet, want het is toch ook nog geen dreumes?
We gaan gewoon maar zo door toch???
Groetjes Renate
 
hhahahah, Ik was al bang dat ik hier rond dwaalde op een verkeerd forum en overal maar vrolijk op reageren en vragen stellen.

Maar gelukkig ben ik niet de enige moeder met een "oude" baby.

groetjes joyce mama van Mara

geniet lekker van het mooie weer allemaal.
 
Hoi Joyce
En dan van mij ook nog ff een hart onder de riem, volgens mij ben jij de meest trouwe moeder als het gaat om reacties op geplaatste vragen!! Ga zo door, laat je maar niemand iets wijsmaken hoor.
Groeten.
 
Terug
Bovenaan