Andere moeders leren kennen omgeving Haarlem

<p>Hallo allemaal,</p><p>omdat er in mijn vriendengroep nog weinig vrienden zijn met kinderen lijkt het mij leuk om andere moeders in de omgeving van Haarlem te leren kennen. </p><p>Ik ben zelf 29 en mijn dochters zijn 2,5 en 1. </p><p>Mocht je het ook leuk vinden om af te spreken voor koffie oid laat dan een berichtje achter!</p><p> </p>
 
Hoi Miranda,
Wat leuk dat je reageerd! Kan ik je een persoonlijk bericht sturen op dit forum om eventueel telefoonnummers uit te wisselen? Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt hier haha. 
 
Ik kan even niet vinden hoe ik een privebericht kan versturen. Zou je anders een e-mail kunnen sturen naar kimjonker1989@hotmail.com? Dat is beter dan hier openbaar mijn telefoonnummer delen denk ik ;)
 
Klinkt erg gezellig !
Ben 27 en heb een zoon van 3 maar er komen er aankomend jaar nog 2 bij dus ik weet niet of ik snel tijd heb !
Maar leuk initiatief in ieder geval, als je alsnog contact wil kun je altijd even berichtje sturen.
 
Hoi hoi! Klinkt erg leuk, Hier eigenlijk hetzelfde als bij jou. Alleen is mijn zoontje 10 maanden en ik zelf ben bijna 26!Woon in de buurt van Alkmaar.Groetjes!
 
Terug
Bovenaan