Andere moeders met postnatale depressie

Hallo dames.
Mijn naam Patty en ben een trotse moeder van 2 mooie dochters.. De oudste is 2 en halve jaar en de jongste bijna 8 mnd. Nu heb ik vorige week gehoord dat ik postnatale depressie heb en ga morgen beginnen met mijn behandeling. Ik zou graag in contact komen met andere moeders die ook postnatale depressie hebben..
Gr

Hi patty, 
wat naar om daar nu midden in te zitten. Ik heb ook een postnatale depressie gehad. (Mijn zoontje is nu bijna 18 maand) inmiddels weer stabiel maar t is gewoon even sh#t! Als ik wat voor je kan betekenen hoor ik het graag :) 

liefs, 
daisy

Ha Patty,
Erg benieuwd hoe het ondertussen met je gaat? Ben je er weer wat bovenop? Wat voor behandeling deed je eigenlijk?
Ik heb twee jongens, 1van bijna 3 jaar en 1 van 4 maanden. Bij de eerste anderhalf jaar depressie gehad. Ik was als de dood dat ik t weer zou krijgen, maar alles ging goed na de bevalling. Helaas voelde ik langzamerhand wel weer gedachtes komen en afgelopen 3 weken zie ik maar 1 groen gezichtje in mijn overzicht. Dat belooft niet veel goeds. Ik ga vanaf deze week weer actief aan de slag om die depressie voor te zijn. Sporten, contact met anderen, ed.. ben erg aan het twijfelen of ik bv zal stoppen of juist doorgaan..
Als er nog andere moeders zijn met depressieve klachten.. dan kunnen we elkaar misschien helpen door hier stoom af te blazen.
Succes allemaal

Terug
Bovenaan