andere nod

A

Anoniem

Guest
hoi Kaa en waterman

Ik wil graag mijn NOD datum veranderen,
Ik heb gisteren mijn eisprong gehad volgens de ovulatie test. en mijn temp was vanmorge omhoog. Nieuw NOD is 22 februari, ronde 8.

groetjes agnes

Hoi,
Ik wil graag wat vragen.
Wat is een NOD datum. En hoe weet je je NOD datum?
Alles komt zo ingewikkeld over bij mij..
Groetjes,
Vera

hoi Vera

Je NOD datum is je eerst Niet Ongesteldheids Dag, dus de eerste dag dat je overtijd bent, en bij mij komt dat 14 dagen na mijn eisprong.
Ik vond het ook zo ingewikkeld toen ik voor het eerst op internet ging zoeken. als je vragen hebt gewoon stellen iedereen hier wil elkaar helpen. en er is altijd wel een iemand die een antwoord op je vraag heeft.
Heel veel succes

groetjes
agnes

Super die ovutests he. Ik heb op het lijstje gekeken, en zag dat je je ei waarschijnlijk een week later had dan je had verwacht. Ik ben er ook via de tests achtergekomen dat mijn ei niet op dag 14 maar dag 18 is.
Dus wij hebben een jaar veel te vroeg geklust. Elke keer vooral in het begin van de maand. En daar na niet zo erg meer. Dus ik ben wel blij met die testen.
Dat wilde ik even kwijkt.
Liefs Nance

Hoi Nance
Ja er is nu een paar dagen verschil en dat komt dat ik na mijn ongi nog 5 dagen druppels oud bloed heb verloren.
Maar ben wel heel blij met die ovulatie testen. heb dit keer ook goed geklust op het juiste moment, dus we wachten de komende 14 dagen maar af.
groetjes agnes

Terug
Bovenaan