Andere symptomen na eisprong (na curretage)

Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum.
Eind oktober ben ik gecurreteerd en na 5 weken werd ik netjes ongesteld. Voor menstruatie zere borsten, rugpijn en buikpijn: klachten die ik niet herken van voor de curretage. En héél erg moe. Gyn geeft aan dit niet eerder te hebben gehoord waar ik dan wel een beetje bang van word. Nu deze maand weer dezelfde symptomen. Iemand die hier ervaring mee heeft/tips heeft?
 
Even los van curretage, denk dat het betekent dat je nu meer bloed verliest dan eerder. Dus dat je misschien met wat meer ijzer en vitamines b en d, je iets beter zal voelen.
 
Je lichaam is geen klok. Klinkt mij ook meer in de oren als een hormonaal issue. Ik heb maanden gehad dat ik amper last had van mijn ongesteldheid en dit jaar na de zomer had ik opeens 2 maanden achter elkaar vreselijk last van PMS klachten. Pijnlijke borsten, mentaal een wrak etc.

Probeer volgende maand er zo ver het kan rekening mee te houden. Iets minder drukke agenda, meer bewust ontspannen, paar keer lekker douchen en vroeg naar bed, overdag even frisse neus/wandelen etc. Proberen om zelf die balans weer een beetje terug te vinden!
 
Terug
Bovenaan