Andere voeding?

Hee, mijn baby van 8 weken is sinds 2 weken overgestapt op flesvoeding. Vanuit het consultatiebureau raadde ze me voeding voor krampjes aan omdat ze daar wel heel veel last van had. Ik gebruik nu Kruidvat eigen merk tegen krampjes.Sinds er steeds meer voedingen veranderd zijn van borst naar fles is ze steeds minder tevreden geworden. Ze hikt meer, spuugt meer en de krampjes zijn aan het verergeren. Nu wordt ze snachts ook vaak huilend wakker en is <br />dan niet te troosten.<br />Ik zit eraan te denken om andere voeding te proberen, heeft iemand misschien tips of adviezen hoe dit aan te pakken? Kan dat gewoon in één keer bijvoorbeeld?<br />Of is het beter om het eerst nog eventjes af te wachten?
 
Wij hadden dit ook toen we van borst naar meer fles gingen. Het duurt ongeveer twee weken voordat het maagje eraan gewend is. Tot die tijd veel meer krampjes en ontzettende diarree gehad. Als je nu weer overstapt gaat je kindje van vooraf aan die heftige fase in. Wij mochten om die reden van het consultatiebureau en de verloskundige de eerste drie a vier maanden niet opnieuw overstappen.
 
Wat bij ons hiep was de voeding in twee keer doen. Dus als je bijvoorbeeld een fles van 120ml hebt. Eerst 60 ml geven dan boeren en luier verschonen en daarna de volgende 60ml. 
sterkte!!
 
Terug
Bovenaan