andere volgorde doorkomst tandjes..

Hoi allemaal.

Zijn er nog meer kinderen die niet de standaard volgorde hebben van de doorkomende tanden??
Lieve heeft drie ondertanden, en twee boventanden, maar die bovenste is 1 voortand, en 1 tand daarnaast..haha
Grappig gezicht!

Groetjes Rina

hoi rina,

hier is alles volgens het boekje gegaan..
roan heeft nu vier onder en vier  boven tanden
en ook al vier kiezen...
ik zie nu al weer op tegen de wat komen gaat
want de kiezen was een drama....

groetjes mascha

Hoi Rina,

Bij Isabelle zijn de tandjes lang weggebleven en komen ze ook op een 'vreemde' volgorde naar boven.
Isabelle kreeg eerste twee boventandjes, deze kwamen tegelijk door toen ze 13 maanden oud was. Sinds vorige week zijn de twee ondertandjes (ook tegelijk) doorgekomen.

Voor haar is het wel fijn als er ook kiesjes komen. Kan ze ook wat hardere dingen gaan eten (komkommer, wortel en appel bijv.)

Groetjes Linda
(mv Isabelle 15,5 maand)

Hoi Rina,

Ik weet eigenlijk niet wat de standaar volgorde is maar Marissa kreeg eerst 2 tanden onder. Toen 5 maanden later 2 tanden boven maar ook twee tanden in haar bovenkaak die al veel verder naar achter zitten. Nog na haar snijtanden denk ik.

groetjes LInda

Mijn 3 kinderen (en ikzelf ook) kregen pas laat tanden (rond de 9/10maanden) en dan als eerste 2 de hoekboventanden. Echt geen gezicht leken wel dracula. Daarna de 2 middelste ondertanden en daarna de 2 middelste boventanden.

Levi heeft nu ook eerst zijn 2 bovenste kiezen gekregen en krijgt nu onder de hoektanden en kiezen tegelijk.

groetjes chimene

Hoi

Ook hier klopt er niets van de volgorde.
Joyce kreeg 1 week voor haar verjaardag haar eerste tandjes door.
Dit waren de eerste 2 midden onder,maar hierna kwam haar hoektand boven door.
Hoektand nummer 2 boven komt er ook aan.Dus inderdaad wij hebben zo ook een dracula.

Groetjes Jessica

Hier klopt er ook niets van, eerst onder, toen boven, toen de tanden naast de boventanden, toen de kiezen boven en toen dacht hij, laat ik onder ook nog maar 1 tandje doorkomen, dus die zit naast z'n ondertanden en hij heeft linksonder ook al een kies....rechtsonder heeft nog helemaal geen zin, daar zit helemaal niets!!

Ik maak me er niet druk, om ze komen vanzelf, alhoewel de kwijlfabriek hier druk bezig is...dus ben benieuwd, en naar de snijtanden ook, want die schijnen pas echt pijn te doen!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan