andere wereld!!!!!

hallo allemaal
het is hier gezellig zeg (echt waar hoor)
zijn jullie mannetjes of vrouwtjes ook al zo ver!!!!!!!!
die van ons gaat binnenkort zijn wieg verlaten voor een ledikantje en wij hebben een box met 3 standen en hij kan ook binnenkort een standje lager.
hij begint zich nu zelf om te draaien en dan trekt hij zich op aan de spijltjes word dus gevaarlijk.
en ik vind de box juist ideaal voor als ik op zolder ga strijken ofzo of wat boven ga poetse of gewoon lekker beneden ben en hij lekker aan ligt te rommelen in de box.
hij begint nu ook de babygym leuk te vinden al heb ik die wel verbouwd!!!!!!!
er hingen van die gekke dingetjes aan en ik heb allemaal nijntje spanners gekregen dus nijntje spanner voor de kinderwagen een groote nijntje spanner voor in de box (moet de box wel op de laagste stand heeft nu dus nog geen nut) en nu heb ik een nijntje spanner om de pootjes van de babygym gedaan ook op aanraden van de fysio dat zijn speeltjes vlak boven zijn buikje hangen kan hij goed die spiertjes ontwikkelen en hoeft hij niet zo te rekken en strekken om die babygym (orginele speeltjes) te kunnen grijpen.
groetjes

hey vrouwtje.. lees net je berichtje pas.. hoe oud is jouw kleintje dan? Tyche kan zich nog niet optrekken ofzo hoor.. lijkt me wel leuk als ze dat gaat doen. Ik ben zelf niet zo'n nijntje fan maar Tyche wel. Bezoek kwam met een nijntje 'tutdoekje' aan en ze kan niet meer zonder grr... ik blijf toch maar wisselen hoor! Dat ze niet te gehecht raakt aan 1 knuffel.
Groetjes Kirsten.

Terug
Bovenaan