Anderhalf jaar verder.. wat

<p>nu ander half jaar verder en vele ovulatie en zwangerschap testen.. </p><p>ik zei tegen me man als het nu niet raak is bellen we weer naar het ziekenhuis. </p><p>Ik moest 20kg afvallen van het ziekenhuis voordat ze me gingen onderzoeken of iets zouden beginnen. 10kg daarvan is gelukt maar die andere 10 kg zijn echt heel zwaar!! Kom maar niet verder </p><p>Maar nu heb ik zondag een test gedaan en nu leek er een heel licht streepje te staan. Maar ja mooi verhaal tis toch niet zo.. dacht ik. Nu heb gisteren en vandaag weer een test gedaan. Is er bij de ene test van gisteren toch een streepje en is duidelijker. Maar van vandaag..heeft weer heel licht een streepje. Whoaaaa moet d’r zoveel aan denken, het houd me nu twee dgn bezig maar wil niet te gelukkig worden want stel dat het lichte streepje niks is.  Wat denken jullie..? </p>
 
Ze zeggen streepje is streepje, als je geen hgc hebt komt der ook geen streepje. Bij mij waren ze ook heel licht en eigenlijk geloofde ik het ook niet want ik dacht hoe kan ik zo snel zwanger met best wel wat overgewicht. Maar ben inmiddels wel 32 weken zwanger.
test anders over 2 dagen nog een keer, en zo lang je menstruatie uitblijft is het wel een goed teken!
 
Had het zelfde, ook 2 x een test met een licht streepje, je zal merken als je een dag of twee later test het streepje telkens donkerder word. Ben je al overtijd? Of test je met een vroege test? 
 
Een streepje verschijnt in principe alleen als er hcg in je urine zit!
Welke testen heb je gebruikt?
Ik heb weleens een vals positieve gehad met predictor, die staan daar ook een beetje om bekend geloof ik.
Nou meid ik hoop het beste voor je!
En hartstikke knap dat je van de 20 kilo 10 kilo wél kwijt bent! 
 
2 van de apotheek en 1 van het internet. Wel b merken zeg maar. 
Ik moet van me zelf het weekend over dan koop ik een clear bleu wel of niet zwanger test. 
 
 
Terug
Bovenaan