Anderhalve week voor mijn NOD en steeds opgeblazen gevoel

Ik zit dus anderhalve week voor mijn NOD. Ik heb een opgeblazen gevoel en heb veel steken in de onderbuik. Ik heb veel drag om te boeren. Herkennen jullie dit. Ik voel me anders als anders. Ik zit in mijn derde ronde. Kunnen jullie helpen?

Hoi,

Ja ik heb hier ook last van. Ik zt ook 1,5 week voor mijn NOD enheb last van mijn onderbuik met soms wat steken.
Ik ben vanmorgen last de huisarts gegaan en deze gaf aan dat het of mijn darmen kunnen zij, mijn eispron (deze zou ik al gehad moeten hebben maar het kan dat je hier langer last van houd) of dat ik zwanger ben.
Gaf aan af te wachten tot na NOd en als ik ongo wordt en nog steeds last heb dan langs tre komen. ......

Nou, toevallig hoor, ik heb mijn nod op de 27ste.
Heb een rommelende opgeblazen buik, rugpijn, moet veel boeren( heb ik nooit ) was vorige week steeds misselijk en had ook et gevoel van flauwvallen, ben daarvoor naar de ha geweest en die heft me bloed laten prikken op vanalles en og wat omdat ik ook zo moe ben erbij. Nu hoor ik vrijdag aanstaande de uitslag van het onderzoek,maar ik hoop stiekum dat het natuurlijk een andere reden heeft al mijn kwaaltjes........

Groetjes Natas

Jeetje, ik had de afgelopen twee weken precies dezelfde klachten en dacht echt dat ik zwanger was! Afgelopen dinsdag ben ik toch ongesteld geworden (paar druppeltjes maar) en voor de zekerheid vanochtend een test gedaan: negatief. Misschien heerst er toch een buikgriepje ofzo, of is het voor jullie misschien wel raak ; laat me weten ik ben superbenieuwd! Hoeveelste ronde zaten jullie in?
Voor mij was het pas de 1e, dus op naar de 2de en lekker klussen; ik heb nu al zin (oh nee ben nog ongesteld..)

Terug
Bovenaan